Romtelecom lansează una dintre cele mai interesante provocări ale pieței de aplicații software, printr-un concurs în care se pot înscrie dezvoltatorii soluțiilor informatice, ce dețin sau au in dezvoltare o aplicație pentru companiile din România.
Prin Business Wall of Fame, Romtelecom caută cel mai bun concept de aplicație de business din România dedicata activtatii zilnice a companiilor mici și mijlocii. Aplicația poate fi dea funcțională sau se află în plin proces de dezvoltare, respectând condiția de a fi gata în cel mult 3 luni.
Premiul pus în joc este o campanie publicitară pentru promovarea aplicatiei, în valoare de 30.000 de euro (derulată de Romtelecom, iar câștigătorul va deveni Partener Romtelecom Cloud) sau o investiție de până la 80.000 de euro oferită de hub:raum Cracovia pentru dezvoltarea aplicației (dacă este vorba despre un startup). Mai mult, participand la sectiunea internationala, poti deveni partener Deutsche Telekom aplicatia ta ajungand astfel la 1,3 milioane de clienti.
De asemenea, câștigătorul va beneficia de vizibilitate impresionantă, la nivel internațional, prin asocierea în calitate de partener cu Deutsche Telekom, fapt ce va sprijini aplicația să ajungă în atenția a 1.3 milioane de clienți din 6 țări.
Înscrierea în concurs presupune crearea unui film de 30 de secunde, în care dezvoltatorul să explice modul în care aplicația poate ajuta desfășurarea activității în companiile vizate. Perioada de înscriere în competiție este 22.04 -22.05. 2014 pe www.wallofbusiness.ro.
Fiecare dintre aplicațiile înscrise în concurs vor fi votate, iar aplicația ce va ajunge în top 10, cu cele mai multe voturi primite, va intra în cursa pentru marele premiu unde, un juriu format din experți Romtelecom va desemna cea mai bună soluție informatică.