Robotic Process Automation- Adding process to performance, este primul eveniment- conferință dedicat conținutului și tehnologiilor RPA din România și se adresează factorilor de decizie dintr-o companie, precum CEO / General Manager, CFO / Financial Director, CIO / CTO / Information & Technology Manager, COO / Operations Director, antreprenorilor, dar și profesioniștilor precum HR Manager / HR Director, Project / Business Management, IT Project Manager / IT Specialist, Financial & Procurement Professionals, HR - Recruitment Professionals, HR Professional, Online Entrepreneur din orice domeniu de business.
Evenimentul va dezbate aspecte de ultimă oră legate de importanța utilizării inteligenței artificiale și a automatizării digitale pentru a optimiza procesele de lucru, a crește productivitatea și a dezvolta businessurile.
Printre speakerii internaționali confirmați la evenimentul Robotic Process Automation- Adding process to performance se numără:
- JUSTAS BRAZAUSKAS, Product Owner for Logistics Automation, Metso Outotec
Justas are experiență de peste 10 ani de experiență în leadership, management de proiect și consultanță în afaceri pentru companii internaționale. Este expert în RPA, soluții SAP Finance, soluții logistice și metodologie Scaled Agile Framework.
În cadrul evenimentului din septembrie, Justas va prezenta rezultatele proiectului de automatizare a proceselor logistice din cadrul companiei internaționale Metso Outotec. Proiectul a fost dezvoltat în iunie 2020, devenind în prezent robotul cu cele mai bune performanțe în procesul logistic.
- ARMAND ANGELI, Președinte, RPA/Intelligent Automation/SSC committee, DFCG (the French CFO Network)
Armand Angeli conduce comitetul RPA / Intelligent Automation / Shared Services și Outsourcing Committee al DFCG, Institutul CFO francez, un Think Tank cu peste 400 CFO’s, Shared Services/ GBS, Automation coE și liderii de transformare financiară și este un expert recunoscut la nivel mondial în servicii partajate și outsourcing, RPA, automatizare inteligentă și dezvoltarea afacerilor internaționale.
El va susține în cadrul evenimentului o conferință pe tema Cum poate optimiza RPA-ul domeniul Financiar și back-office.
30 Septembrie 2021 - HR 21. Tech Recalibration, ultimul eveniment din seria Virtualized din acest an este dedicat atât factorilor de decizie dintr-o companie, precum CEO / General Manager, COO / Operations Director, antreprenorilor din IT& tech, dar, mai ales, profesioniștilor din domeniul resurselor umane: HR Manager / HR Director, HR - Recruitment Professionals, HR - Training Professionals & Organizational Development, HR Learning & Development, HR Professional, indiferent de domeniul de business.
Pornind de la schimbările majore de stil de lucru și comunicare internă impuse anul trecut de pandemia Covid-19, conferințele vor aborda subiecte de actualitate despre modul în care trebuie să utilizăm în continuare tehnologia și digitalizarea pentru a optimiza forța de muncă, procesele de lucru în echipă, și, cel mai important, cum să avem grijă de bunăstarea angajaților.
Printre speakerii internaționali confirmați la evenimentul HR21. Tech Recalibration se numără:
- HEIKO FISCHER, Chief Troublemaker, Resourceful Humans
Heiko Fischer este fondatorul Resourceful Humans, o companie tech premiată la nivel international, ce oferă consultanță firmelor și echipelor de lucru să abandoneze ierarhia, politica și birocrația și să lucreze ca rețele inteligente, antreprenoriale.
Sub deviza 100% antreprenoriat. 0% Birocrație, Heiko și-a construit filosofia inspirându-se din jocurile video. El a reorganizat astfel sistemul de lucru pornind de la „principile primare” bazate pe organizațiile tip rețele de lucru și pe modul RH - co-creare și responsabilitate prin alegere, simplitate și divulgarea radicală a informațiilor. Bineînțeles, tehnologia are un rol esențial.
Heiko va explica sistemul său de lucru pe 30 septembrie, în cadrul HR 21.Tech Recalibration.
Virtualized a fost creat pentru a depăși orice graniță, pentru a oferi tuturor profesioniștilor din numeroase domenii și verticale de business, indiferent de locul în care aceștia se află, cea mai nouă informație din domeniul tehnologiei.
Expo- conferințele Virtualized sunt structurate astfel: conferințele online orientate spre teme de actualitate, susținute de către experți internaționali și locali, zona expozițională, unde companii din diverse domenii își prezintă produsele și serviciile, panel-uri unde profesioniști internaționali și locali de top dezbat Live subiecte de actualitate din domeniile în care activează, demonstrații Live/workshop-uri ce prezintă soluții concrete de business, dar și pauze de networking, în timpul cărora participanții pot interacționa în timp real între ei sau cu reprezentanții companiilor participante, accesând chat-ul.
Expo-conferințele se desfășoară pe platforma complexă, MyConnector.
Participarea la cele două expo- conferințe Virtualized este GRATUITĂ și se face după validarea înregistrării de către organizator, pe https://www.virtualized.ro/.
Este obligatoriu ca participanții să se înscrie cu informațiile de business (e-mail de companie/ telefon/ job title).
Organizatorul își rezervă dreptul de a selecta participanții.
Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale:
https://www.instagram.com/virtualized/
https://www.linkedin.com/company/virtualized
https://www.facebook.com/Virtualized
Despre Universum
UNIVERSUM este o companie construită în jurul conceptului de arhitectură de evenimente corporate cu o experiență de peste 10 ani în România, aflându-se printre cele mai mari companii din acest domeniu.
UNIVERSUM deține sub umbrela sa un întreg ecosistem de soluții pentru companii. De la organizarea team buildingurilor recunoscute internațional, evenimente la scară largă precum: conferințe, competiții sportive, lansări de produse și festivaluri, la soluții software complete, dedicate organizării de evenimente.
Virtualized este prima expo-conferință virtuală din România, compusă din o serie de evenimente online, care au la bază tematici întâlnite deja la Bucharest Tech Week și GoTech World. În cadrul evenimentelor se abordează în timp real provocările cu care se confruntă specialiștii din mediul de afaceri și se oferă soluții rapide.
Bucharest Tech Week reprezintă festivalul manifest care se desfășoară de cinci ani în România și care reunește profesioniștii și pasionații de tehnologie.
GoTech World (anterior denumit Internet & Mobile World) este cea mai amplă expo-conferință și ,,casa economiei digitale din Europa Centrală și de Est”, în care profesioniștii din întreaga regiune au acces la soluții tech B2B, insight-uri pe diferite arii digitale și o oportunitate de networking.
MyConnector este un sistem integrat folosit la gestionarea fluxului de participanți, plecând de la înregistrarea online până la realizarea accesului în cadrul unui eveniment.
Târgul Imobiliarium Universitate reunește pe parcursul celor 2 zile peste 80 de proiecte rezidențiale noi. Evenimentul atrage ansambluri din sectoarele 3, 4, 5, 6 dar și câteva din sectoarele 1-2 sau județul Ilfov.
Virtual Events este o platformă dezvoltată de divizia MyConnector, care presupune transferul experienței unui eveniment din offline în online, fără să fie nevoie de prezența fizică într-o locație.
GOOD-FOOD.ro este un serviciu creat de UNIVERSUM și Lagoo Snagov. Este o variantă safe și sănătoasă de a comanda mâncare, bazată pe ingrediente proaspete și preparate gustoase, cu un cost avantajos și livrare gratuită.
Departe de agitația urbană, aflat la 20 de minute de București, la intrarea în Snagov Sat, pe malul lacului și înconjurat de pădure, Lagoo Snagov este o locație de evenimente completă, unde zona outdoor și indoor creează cadrul potrivit pentru orice tip de eveniment.
Event Park este primul spațiu în aer liber pentru evenimente desfășurate în condiții de maximă siguranță. Cele peste 6 hectare din cadrul Lagoo Snagov pot găzdui seri de cinema, concerte în aer liber și evenimente care respectă distanțarea socială.
Pentru informații suplimentare contactați [email protected], 0722233114.