FintechOS este o tehnologie de tip TaaS (Technology as a Service) care permite băncilor și companiilor de asigurări să redefinească experiența de client oferindu-i o călătorie digitală completă prin automatizarea inteligentă a proceselor digitale, creând astfel produse și experiențe hiper-personalizate pentru fiecare client în parte.
„Inspirată de reputația globală a Deloitte de lider în consultanța în tehnologie și digitalizare, echipa de tehnologie din România creează soluții proprii pentru clienți – cum este platforma de automatizare Processo, recent lansată – și, în același timp, lucrează în parteneriat cu unele dintre cele mai importante și inovatoare companii românești în acest domeniu, printre care și FintechOS. Împreună abordăm nevoile instituțiilor financiare într-un mod complex, pentru a le însoți în demersul de accelerare a transformării digitale”, a declarat Dinu Bumbăcea, Partener coordonator Consultanță, Deloitte România.
Prin intermediul parteneriatului, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanță în management a Deloitte România gestionează procesul de personalizare și de implementare de soluții bazate pe tehnologia FintechOS, pentru a oferi companiilor financiare soluții de transformare digitală complete și inovatoare.
„Suntem bucuroși că Deloitte include în portofoliul soluțiilor de transformare digitală tehnologia FintechOS. Ținând cont de dezvoltarea accelerată a companiei pe plan local și internațional, este esențial să ne extindem și să consolidăm ecosistemul de parteneri cu companii care înțeleg foarte bine industria și prioritățile de business ale clienților noștri și să dezvoltăm comunități de profesioniști certificați în livrarea de soluții robuste și cu impact imediat clienților noștri”, a declarat Teodor Blidăruş, CEO FintechOS.
Recent, Deloitte România a lansat platforma de automatizare Processo, care permite companiilor crearea de modele de afaceri și de decizie, precum și integrarea cu sistemele pe care le folosesc deja. Platforma răspunde unor nevoi specifice de business, cum ar fi gestionarea proiectelor și a bugetelor, a sarcinilor și a echipelor, a contractelor și a proceselor, precum și arhivarea electronică a documentelor în conformitate cu legislația în vigoare. Platforma se adresează IMM-urilor și corporațiilor, precum și autorităților publice centrale și locale.