Cum poate crește o aplicație software KPI-ul departamentelor de vânzări?

18 martie 2015

Milioane de strategii de marketing, sute de aplicații cu rol în susținerea, managementul și organizarea activităților de vânzări fac ca domeniul să fie unul tot mai complex și extrem de permisiv din punctul de vedere al direcțiilor de dezvoltare.

Cum poate crește o aplicație software KPI-ul departamentelor de vânzări?

Milioane de strategii de marketing, sute de aplicații cu rol în susținerea, managementul și organizarea activităților de vânzări fac ca domeniul să fie unul tot mai complex și extrem de permisiv din punctul de vedere al direcțiilor de dezvoltare.

Una dintre cele mai cunoscute aplicații software cu rol în creșterea vânzărilor este Sales Force Automation (SFA), o variantă completă folosită de tot mai multe departamente de vânzări, marketing sau de management în vederea monitorizării, raportării și organizării echipelor și activităților de vânzări.

Ce conține o aplicație de tip SFA?

Cele mai întâlnite module ce pot fi folosite într-o astfel de aplicație sunt cele prin care sunt colectate lead-urile, supervizarea potențialilor clienți sau a portofoliului existent de consumatori activi, managementul bazelor de date de contacte, a oportunităților, a previziunilor de vânzări conforme cu activitățile desfășurate de companie.

O direcție extrem de importantă este dată de capacitatea unei astfel de aplicații de a gestiona relația dintre departamentele de marketing,  vânzări și de management, în vederea consolidării optime a unei relații cu fiecare dintre potențialii beneficiari. De asemenea, aplicațiile de tip SFA sunt extrem de utile în definirea rapoartelor personalizate, simple sau complexe, ce pot fi folosite în vederea îmbunătățirii fluxurilor de vânzări.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward