Managerii vor economisi resursele si vor diminua erorile de operare si activitatile repetitive
Va doriti un partener cu experienta in implementarea solutiilor informatice pentru comert? Aveti nevoie de o solutie locala care sa fie adaptata usor la desele modificari legislative care apar? Vreti ca lucrurile pe care le faceti acum intr-o saptamana sa fie rezolvate doar in cateva ore?
Pachetul informatic dedicat firmelor din zona comertului de la SIVECO cuprinde Componenta de case de marcat, Depozitare (Wharehouse Management), Transport Management (optimizari de rute), Contracte, Financiar - Contabilitate, Vanzari.
Cu pachetul informatic realizat de expertii SIVECO veti diminua erorile de operare si veti automatiza activitatile repetitive, precum emiterea facturilor, generarea de comenzi, facturi, documente de livrare.
Cu solutia de Management Financiar-Contabil veti acoperi activitatea de Contabilitate generala, Contabilitatea furnizorilor, Contabilitatea si gestiunea comerciala a clientilor, Gestiunea lichiditatilor, Investitii, Imobilizari.
Componenta Managementul Contractelor va permite sa definiti tipurile de contracte utilizate si informatiile legate de termenele de livrare, facturare, incasare, plata, penalitati, comisioane, discount-uri. Veti putea configura documentele esentiale, precum: contracte incheiate cu clienti, instiintari, notificari, fise pe baza datelor inregistrate in aplicatie, veti putea prelua automat datele comune de la un tip de contract la altul pentru acelasi client, si emite acte aditionale pentru clienti, raportari pe tipuri de contracte, tipuri de clienti, localitati, zone si perioade.
Componentele Case de marcat, Depozitare (Wharehouse Management) si Management al Transporturilor va vor ajuta sa imbunatatiti procesele de lucru din cadrul firmei, sa cresteti vanzarile si satisfactia clientilor.
”Aplicatiile noastre pentru firmele din comert au fost realizate dupa o analiza temeinica a problemelor care apar atunci cand nu este folosit un sistem informatic performant. Am constatat cat de multe erori de operare pot aparea, cu impact negativ asupra serviciilor furnizate clientilor. Suntem siguri ca am acoperit toate cerintele firmelor care activeaza in zona comertului, oferindu-le un suport usor de implementat si de folosit”, a declarat Stefanita Ghita, director dezvoltare SIVECO Applications.