Cum alegi o soluție de e-mail marketing

13 octombrie 2014

78% dintre e-mail-urile trimise sunt Spam-uri. Campaniile de e-mail marketing au avut un rol esențial în economia ultimilor ani, generând rezultate importante pentru specialiștii în marketing.

78% dintre e-mail-urile trimise sunt Spam-uri.

Campaniile de e-mail marketing au avut un rol esențial în economia ultimilor ani, generând rezultate importante pentru specialiștii în marketing.

Primele 9 dintre cele mai importante companii care furnizează servicii de e-mail marketing la nivel internațional au avut încasări totale de peste 243.7 milioane de dolari în anul 2013 și au ajutat la crearea a aproximativ 1.433 de locuri de muncă în ultimii 3 ani.

O soluție de E-mail Marketing este o aplicație software pentru generarea și trimiterea e-mail-urilor, oferind acces la un tabel de date reprezentativ pentru orice fel de business. Printre cele mai importante module și avantaje pe care le oferă o astfel de soluție se regăsesc module ce pot fi personalizate, posibilitatea importării bazelor de date, segmentarea acestora în funcție de diverse criterii, testare, generarea rapoartelor (rată de click, zonă de click, rată de deschidere), posibilitate automatizării și programării trimiterii, precum și multe altele.

Un element destul de important în alegerea unei soluții de Email Marketing îl reprezintă și furnizorul, care trebuie aibă bune recomandări din partea utilizatorilor și să îndeplinească cu succes cerințele clientului. Cu toate acestea, mai sunt și alți factori ce trebuie respectați pentru a alege o soluție de succes.

Management-ul abonaților

Întrucât baza de date de abonați este foarte importantă într-o campanie de E-mail Marketing, este necesar ca soluția software dedicată să gestioneze contactele într-un mod simplu și util. Astfel, interfața trebuie să fie intuitivă, iar filtrele și modulele incluse să țină abonații organizați.

În ceea ce privește produsul final al campaniei de direct mailing, și anume Newsletter-ul, este indicat să aibă o structură de editare intuitivă , oferind posibilitatea de a adăuga conținut multimedia (text și imagini), precum și hiperlink-uri, de a realiza un conținut plăcut.

 Care sunt instrumentele de monitorizare ale unei campanii de Direct Mailing?

  • Numărul de e-mail-uri trimise
  • Rată de deschidere
  • Rată de click
  • Email-uri trimise mai departe
  • Email-uri întoarse
  • Zonă de click

Cu toate că platformele diferă, aplicația informatică aleasă ar trebui să ofere informația necesară unei campanii specifice, să valorifice trend-urile și profilul publicului vizat și să se  folosească cele mai potrivite acțiuni pentru a optimiza rata de deschidere prin rata de click.

Integrare Social-Media

Cum rata de utilizare a rețelelor de socializare (Facebook, Twitter, Pinterest și Google+) a crescut, ar fi indicată folosirea unei soluții care permite integrarea cu rețelele de mai sus. Astfel, utilizatorii vor putea trimite informațiile mai departe către prietenii activi pe aceste conturi, reușindu-se o mărire constantă a segmentelor de public vizate.

Preț acceptabil

Există o mulțime de factori ce determină stabilirea prețului pentru o astfel de soluție software. Marea majoritate a furnizorilor oferă soluții al căror preț este stabilit în funcție de numărul de abonați și de funcționalitățile de care sistemul dispune.

Versiuni de tip demo

Pentru a te convinge cum anume funcționează un astfel de sistem de E-mail Marketing, sunt puse la dispoziție versiuni trial, care te ajută să  înțelegi cum anume lucrează softul respectiv și să decizi care soluție ți se potrivește mai bine. Cu un soft astfel ales, ai posibilitatea de a crea și trimite e-mail-uri abonaților, și de a întări relațiile cu clienții, de a crește rata de click și rata de deschidere și de a îmbunătății vânzările.

Integrare cu alte platforme de soft și plug-in-uri

Este important pentru un astfel de soft să dispună de un bun API ( Application Programming Interface), pentru a fi mai ușoară integrarea soluției cu plug-in-ul folosit sau cu alte platforme software. Soluțiile Email Marketing oferite de Softlead se integrează și cu alte produse software pentru a ușura procesul de business al clientului. Un ghid de instrucțiuni de folosire a soluției este de asemenea un avantaj, vei reuși să te descurci mai ușor cu utilizarea unui astfel de sistem și să-ți îmbunătățești afacerea.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Kaspersky prezintă o soluție cloud creată pentru a contracara trișatul în domeniul eSports

Kaspersky a făcut primul pas în protejarea fair play-ului în domeniul eSports: compania a introdus o versiune beta a noii sale soluții Kaspersky Anti-Cheat pentru a ajuta organizatorii să combată trișorii. Cu această nouă ofertă cloud, Kaspersky detectează în timp real tentativele de a trișa și furnizează rapoarte automate clientului, care poate apoi să ia o decizie ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One HANA, tranzacţional şi analitic într-o singură platformă

Dacă aveţi în plan implementarea SAP Business One, trebuie să decideţi ce versiune a sistemului ERP alegeţi. În funcţie de tipul bazei de date, aveţi două opţiuni: SAP Business One pentru Microsoft SQL (baza de date relaţională standard) sau SAP Business One pentru SAP HANA (baza de date pe tehnologie in-memory computing). 

Citește articolul arrow_forward
Softlead

De ce e nevoie de normarea industriei de robotică?

Era digitală înseamnă, printre multe altele, şi automatizarea extinsă a proceselor robotice (RPA). Tehnologia scuteşte oamenii de efectuarea unor ore nenumărate de sarcini repetitive şi secvenţiale, fără o mare valoare adăugată. Însă aceşti “boţi” care definesc automatizarea nu înseamnă şi scutirea de existenţa unor ameninţări de natură informatic...

Citește articolul arrow_forward