Legendarul club de fotbal german oferă motive de bucurie fanilor în 2023. La finalul lunii mai, echipa cucerea cel de-al 54-lea titlu din campionatul național, înregistrând totodată al 11-lea titlu Bundesliga câștigat consecutiv. O nouă veste bună le este oferită fanilor care vor să fie mai aproape de echipa pe care o susțin, fiind vorba despre un parteneriat al FC Bayern cu platforma de engagement omni-canal SAP Emarsys, pentru a oferi o ”experiență unificată” care aduce mai aproape și recompensează suporterii din întreaga lume.
SAP Emarsys este o unealtă ce sprijină FC Bayern în dorința clubului de a se apropia de fani într-o manieră personalizată și mult mai umană. Cu ajutorul acesteia, FC Bayern poate să ia legătura cu fanii prin email, aplicație, SMS-uri sau chiar pe stadion, iar fiecare dintre suporteri are parte de o experiență unică. SAP Emarsys ajută FC Bayern să reunească toate datele fanilor într-un singur loc, astfel încât comunicare să fie mai eficientă. Astfel, clubul de fotbal poate oferi o experiență personalizată fiecăruia dintre fani, pentru a-i face să se simtă cu adevărat parte din familia FC Bayern, oriunde s-ar afla în lume.
Platforma SAP Emarsys ajută clubul de fotbal nu doar să aibă o legătură mai bună cu suporterii existenți, ci și să ajungă la noi potențiali fani.
”Suntem încântați să anunțăm noul parteneriat cu SAP Emarsys. Fanii sunt inima clubului FC Bayern, iar prin parteneriatul cu SAP Emarsys, putem să le oferim acestora conținut personalizat și implicit, mai interesant, în toate momentele – fie că sunt în magazinul nostru online, fie că navighează prin aplicația clubului sau ne vizitează în persoană”, a comentat Michael Fichter, CIO al FC Bayern. Acesta a mai adăugat:
”Avem aproximativ 63 de milioane de fani în întreaga lume, iar peste 1 miliard de oameni sunt curioși despre FC Bayern – iar scopul nostru este să=i înțelegem mai bine pe fiecare dintre aceștia, astfel încât să le putem oferi experiențe personalizate. Cu ajutorul acestui parteneriat, putem folosi datele pentru a ne face mai ușoară călătoria și pentru a ajunge la fanii noștri în timp real, indiferent unde se află aceștia în lume. Abia așteptăm să le arătăm suporterilor ce noutăți aduce acest parteneriat.”
Sara Richter, CMO pentru SAP Emarsys, a afirmat că ”înțelegem că fanii fotbalului sunt caracterizați de pasiune și loialitate, astfel că ne bucură să fim partenerii celor de la FC Bayern, pentru a-i ajuta să fie alături de suporteri în noi moduri inedite. Știm că fotbalul este foarte imprevizibil și circumstanțele se pot schimba rapid, astfel că e necesar pentru club să poată fi în contact cu fanii săi la momentul potrivit – fie că echipa a câștigat triumfător sau au suferit o înfrângere dureroasă.”
”Cu ajutorul uneltelor și perspectivei noastre, FC Bayern poate centraliza și analiza datele fanilor, astfel că pot să-i înțeleagă pe aceștia în cel mai important mod, conștientizând că fiecare dintre ei este o persoană reală și unică. Astfel, pot oferi bonusuri personalizate, precum o ofertă specială când jucătorul favorit înscrie un gol. Ne bucură aceste parteneriat, care sigur va ajuta FC Bayern să-și aducă fanii mai aproape.”
Prin agregarea comportamentelor clienților cu ajutorul datelor din soluția SAP S/4HANA, SAP Emarsys ajută echipa de marketing a FC Bayern să aducă fanii mai aproape. Conectarea datelor între sisteme permite oamenilor de marketing să aibă o viziune completă a fiecăruia dintre fani, iar folosind segmentări avansate, pot fi scalate personalizări în funcție de 250 de atribute diferite ale suporterilor.
FC Bayern este gata să își mărească aria de interacțiune a fanilor cu ajutorul SAP Emarsys începând cu 2023 și dincolo de acest an. Soluția SAP se conectează direct la S/4HANA, astfel că echipa de marketing și fanii se găsesc într-o legătură directă în permanență.
SAP a devenit partenerul oficial pentru soluții software și de business începând cu 2014. Ca parte din acest parteneriat, SAP susține clubul într-o gamă largă de activități din diverse domenii, cum ar fi migrarea și optimizarea proceselor de business.