CryptoCoin.PRO: Cererea pentru serviciul de lansare de noi criptomonede s-a triplat în 2021

11 ianuarie 2022

Potrivit platformei licențiate de exchange CryptoCoin.PRO, cererea pentru serviciul de lansare ICO (ofertă inițială de monede) s-a triplat în 2021 comparativ cu anul anterior, pe fondul apariției a tot mai multe proiecte bazate pe tehnologia blockchain. În decursul acestui an, CryptoCoin.PRO a înregistrat peste 30 de solicitări din partea startup-urilor care au dorit să își lanseze propria criptomonedă, dintre care un sfert sunt companii românești.

CryptoCoin.PRO: Cererea pentru serviciul de lansare de noi criptomonede s-a triplat în 2021

Conform reprezentanților companiei, cei care apelează la soluția și asistența CryptoCoin.PRO pentru crearea și lansarea propriei criptomonede printr-un ICO, doresc să valorifice acest activ în scopul atragerii de capital pentru dezvoltarea proiectelor derulate, acoperind astfel nevoia acestora de lichiditate. Acest lucru este posibil prin listarea criptomonedei respective pe platforma de exchange a CryptoCoin.PRO și organizarea uneia sau mai multor runde de vânzare de criptomonede către utilizatorii interesați.

Soluția oferită de CryptoCoin.PRO oferă posibilitatea utilizatorilor de a achiziționa criptomoneda nou-lansată direct cu cardul de credit sau prin transfer bancar, platforma CryptoCoin.PRO fiind complet licențiată pentru operațiuni cu criptomonede în conformitate cu legislația UE și acceptă plata cu cardul în orice monedă și retragerile în conturi bancare în euro.

Astfel, companiile interesate de serviciul de lansare ICO oferit de CryptoCoin.PRO beneficiază implicit de o serie de avantaje ce transformă întregul proces într-unul simplu și sigur, precum: asigurarea relațiilor cu instituțiile bancare (asigurarea conversiei între criptomonedă și monede convenționale, cât și implementarea metodelor de plată necesare), servicii și proceduri reglementate de “Cunoaștere și verificare a clientului” (KYC – Know Your Customer & CDD – Customer Due Diligence) sau “Combaterea spălării banilor” (AML – Anti Money Laundering) aprobate de către bănci, access intuitiv printr-un API și suport live 24/7.

Mai mult, CryptoCoin.PRO dezvoltă pentru fiecare proiect ICO listat o pagină web de promovare, ce conține informații despre utilitatea acestuia și descrierea amănunțită (whitepaper), calendarul de activități previzionate, detalii despre echipa și compania din spatele dezvoltării proiectului și multe alte detalii de interes. În acest fel, utilizatorii interesați au acces la informații ce îi poate ajuta în analiza potențialului de dezvoltare proiectului și au astfel oportunitatea de a investi într-o criptomonedă cu potențial înainte de a fi listată pe alte platforme de exchange. Totodată, CryptoCoin.Pro asigură un portofel virtual care permite investitorului atât să stocheze criptomonedele în siguranță, cât și să le schimbe direct în monede convenționale.

“Cererea pentru lansarea de noi criptomonede a înregistrat un avans considerabil în acest an, proporțional cu gradul mult mai mare de înțelegere a aplicabilităților și a multitudinii de domenii în care poate fi adoptată tehnologia blockchain, dar și pe fondul unui entuziasm crescut din partea utilizatorilor din ecosistemul crypto. Produsele și serviciile pe care le oferim sunt create să susțină ICO-urile pe toata durata acestora de dezvoltare și să le ajute să depășească orice barieră de investiție sau adopție, oferind siguranță din punct de vedere al reglementărilor și cu susținere din partea băncilor”, a declarat Tudor Motreanu, Chief Financial Officer, CryptoCoin.PRO.

Printre proiectele care au beneficiat de-a lungul timpului de serviciile de lansare ICO ale CryptoCoin.PRO s-au numărat REME-Coin (serviciu de plată a cumpărăturilor, cu cashback) sau Maracoin (criptomoneda casei de pariuri Marathonbet).

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!


Articole IT&C similare
Softlead

De ce aplicații software are nevoie o franciză?

Conform datelor publicate de Ziarul Financiar, piaţa românească de francize s-a dez­vol­tat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 mld. euro în 2014 la 3,6 mld. euro în 2019, cu un total de 450 de...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Apivita alege Entersoft pentru a unifica activitățile de marketing, vânzări și merchandising

Creșterea și dezvoltarea companiei grecești Apivita a însemnat rezolvarea provocărilor în contextul eficienței gestionării vânzărilor, dar și oferirea unei experiențe prietenoase clienților din mediul online. Iată cum a reușit compania să răspundă noilor nevoi, prin implementarea aplicației software potrivite.- Studiu de caz -...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020

Potrivit estimărilor ARMO, GPeC și ale principalilor jucători din domeniu, sectorul e-commerce românesc a atins pragul de 6,2 miliarde de euro la finalul anului 2021, cu aprox. 10% mai mult decât în 2020 când valoarea comerțului online a fost estimată la 5,6 miliarde de euro. Creșterea a fost ușor sub previziunile inițiale potrivit cărora s-ar fi așteptat o...

Citește articolul arrow_forward