CRM for Outlook, arma secretă a utilizatorilor SAP Business One

01 Apr 2021

CRM for Outlook, destinat interacţiunii facile cu partenerii de afaceri direct în clientul de e-mail.

CRM for Outlook, arma secretă a utilizatorilor SAP Business One

E-mail-ul este cea mai folosită aplicaţie în mediul de birou pentru interacţiunea cu partenerii, clienţii, colegii etc. Prin urmare, clientul de e-mail este deschis permanent pe majoritatea calculatoarelor, indiferent de departament. Pe de altă parte, multe informaţii utile în activitatea cotidiană rezidă în aplicații de business, precum CRM şi ERP. Astfel, utilizatorii fac multi-tasking şi lucrează cu multiple aplicaţii, căutând şi copiind date, documente etc. Situaţia generează pierdere de timp, bătaie de cap, nervi. Sună cunoscut, nu?

Există o soluţie simplă care scapă utilizatorii de povara lucrului cu aplicaţii şi ferestre multiple. CRM for Outlook disponibilă pentru SAP Business One permite derularea tuturor task-urilor asociate interacţiunii cu partenerii de afaceri direct în clientul de e-mail. CRM for Outlook combină o interfaţă foarte familiară (Outlook are milioane de utilizatori) cu informaţiile cheie şi fluxurile de lucru din SAP Business One. Mai mult, Outlook este o componentă din suita Microsoft Office, care a devenit o dotare standard pentru orice angajat cu munca de birou.

Ce poţi face concret în CRM for Outlook

CRM for Outlook permite derularea oricărei acţiuni (vânzări, suport, comenzi) care vizează clienţii sau partenerii de afaceri, direct din Outlook. Aceasta este posibilă în urma integrării celor două aplicaţii şi a schimbului bidirecţional de date, activităţi, task-uri etc. Astfel, utilizatorii vizualizează direct în Outlook informaţiile cheie despre clienţi sau parteneri stocate în SAP Business One, iar datele generate sunt colectate automat, organizate şi salvate în SAP Business One. Munca devine mai plăcută iar înregistrările sunt actualizate fără efort suplimentar. Iată câteva exemple de activităţi:

Iată ce spun utilizatorii:

Cu soluția CRM pentru Outlook avem vizibilitate imediată asupra afacerilor derulate cu partenerii noştri. Identificarea automată în Outlook a datelor clientului din SAP, accesul imediat la oportunitățile sau activitățile create, interconectarea calendarului Microsoft cu SAP, precum şi accesul la oferte, comenzi şi facturi achitate sau neachitate ne oferă cea mai eficientă cale de a lua decizii rapide de business. Într-o lume dinamică, digitală şi în continuă mișcare avem nevoie de informaţii la un click distanță, iar soluţia CRM ne-a adus plus valoare imediat.” Bogdan Recacevschi, CTO, Tech-Con România.

Ce mai trebuie să ştii despre CRM for Outlook

CRM for Outlook este disponibil ca add-on pentru SAP Business One. Instalarea este simplă iar sincronizarea datelor, fluentă şi automată. Interfaţa poate fi customizată pentru afişarea în ribbon-ul Outlook a informaţiilor considerate necesare de fiecare utilizator. Complementar, este posibilă şi adăugarea altor funcţionalităţi, precum vizualizarea contactelor pe Google Maps, asocierea profilelor LinkedIn, exportul contactelor către MailChimp etc.

În esenţă, CRM for Outlook aduce câteva beneficii evidente: angajaţii lucrează cu o aplicaţie foarte cunoscută,  foarte simplă şi care există deja în organizaţie, iar toate datele generate vor fi actualizate automat în SAP Business One, fără efort. Experienţa arată ca utilizarea CRM for Outlook contribuie şi la creşterea ritmului de adopţie a SAP Business One în rândul angajaţilor.

Deci, ce mai aştepţi? Treci chiar acum la CRM for Outlook, arma secretă a utilizatorilor SAP Business One!

System Innovation Romania este un integrator care ofera clientilor sai solutii software de business complete. Compania a inceput in 2008 sa implementeze in Romania si in tarile din regiune SAP Business One, solutie ERP dedicata intreprinderilor mijlocii. Expertiza acumulata in optimizarea proceselor de business a creat oportunitatea de a completa platforma ERP cu alte produse adiacente, atat extensii ale SAP Business One ( pachete de localizare pentru Romania, Bulgaria si Serbia, Banking Integration, Portal Clienti B2B), cat si solutii complementare: pachete de analize Business Intelligence bazate pe QlikView, solutii de automatizare RPA (Robotic Processing Automation) dezvoltate pe platforma UiPath si solutii de automatizare RPA dezvoltate in-house.

System Innovation Romania este lider in consultanta SAP Business One in Romania, cu peste 100 de clienti, oferind suport la peste 1000 de utilizatori ai solutiei ERP. Companiile din Europa care ne-au ales deja serviciile, beneficiaza de cunostinţele şi expertiza noastra in ce priveste SAP Business One si diverse industrii.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare