Potrivit celui mai recent raport de marketing privind starea comerțului electonic (e-commerce) furnizat de AppsFlyer, aplicațiile mobile care vând produse au înregistrat o creștere a veniturilor în timpul lunii de vârf de cumpărături din noiembrie 2022, generând în medie un venit cu 10% mai mult față de noiembrie 2021. Această creștere poate fi atribuită eforturilor retailerilor de a atrage clienții prin reduceri și stimulente continue pentru sezonul de vacanță.
Un factor cheie care a contribuit la succesul comerțului cu amănuntul mobil a fost popularitatea susținută a achizițiilor în aplicație pe tot parcursul sezonului de vacanță.
Comercianții cu amănuntul au atras în mod eficient cumpărătorii către aplicațiile lor preferate de cumpărături, încurajând vizitele de întoarcere și achizițiile repetate. Această tendință pozitivă a jucat un rol semnificativ în propulsarea motorului economic al cumpărăturilor mobile.
De Black Friday 2022, cheltuielile au crescut cu 81% în aplicațiile mobile de iOS și cu 61% în cele găzduite de Google Android comparativ cu media zilnic din noiembrie, ceea ce face ca la nivel international ziua dedicată reducerilor să rămână critică pentru comerțul electronic, a declarant Sue Azari, Industry Lead for e-Commerce AppsFlyer.
Specialiștii de comerț electronic global au investit 4,9 miliarde de dolari în achiziția de utilizatori în aplicații în cursul anului 2022, asistând la o scădere cu 25% a cheltuielilor în semestrul II 2022, pe fondul crizei economice.
Specialiștii în marketing acordă acum prioritate remarketingului ca strategie vitală și rentabilă, deținând constant o cotă de peste 40% lunar în peisajul global de marketing.
Ai nevoie de o aplicație software dedicată industriei de comerț electronic? Alege unul dintre furnizorii e-commerce pateneri Softlead de aici sau completează formularul de mai jos pentru a primi o ofertă personalizată.