Companiile de tehnologie prezente în topul 100 cele mai puternice branduri românești (BIZ)

14 septembrie 2016

Cea de-a treia ediție a topului creat de publicația BIZ este prezentat într-o formulă extinsă a 100 de branduri românești cu puternic impact.

Companiile de tehnologie prezente în topul 100 cele mai puternice branduri românești (BIZ)

Cea de-a treia ediție a topului creat de publicația BIZ este prezentat într-o formulă extinsă a 100 de branduri românești cu puternic impact.

Din punctul de vedere al companiilor din zona de tehnologie, topul este reprezentat de branduri precum eMag, ce a scăzut o poziție în clasament, dar care se păstrează în top 10, Allview, Bitdefender, E-boda și Evolio.

Dacă Mag, liderul absolut al pieței de e-commerce din România, nu mai este o surpriză în top 10 mărci românești, fiind primul din categoria de retail care reușește să se detașeze, cu creștere sănătoasă și constantă de la an la an, multe dintre brandurile enumerate mai sus se află la prima inserare în acest top, fapt ce confirmă creșterea recunoașterii tehnologice la nivelul utilizatorilor. Comunicările specific de marketing, creșterea gradului de penetrare a gadget-urilor și a produselor cu impact tehnologic asupra utilizatorilor, toate acestea fiind sprijite de serviciile oferite de marketplace-urile care raportează vânzări în creștere și care arată deschidere maximă în ceea ce privește parteneriatele pentru comercializarea produselor ce nu au câștigat cote de piață semnificative.

Studiul are la bază 1.000 de interviuri online și este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urba­nizare, împărțire pe sex și vârstă a populației (între 18 și 55 de ani).

Performanța mărcilor românești este măsurată în baza a patru indicatori: investiția de afectivitate în marcă, puterea mărcii, gradul de utilizare și notorietatea ei.

Importanța unei mărci pentru consumator a fost măsurată cu ajutorul metodologiei MaxDiff (Maximum Differentiation Scaling).

Respondenții au rea­lizat alegeri multiple între mărci în urma cărora a fost calculat un indice de preferință. Analiza mărcilor a fost realizată la nivel de categorie, indicele obținut fiind ulterior analizat împreună cu indicele de importanță al fiecărei categorii.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Producătorul jeleurilor Haribo anunță probleme în producție cauzate de o implementare software

O lume întreagă a copiilor și adulților cunoaște gusturile, culorile și textura dulciurilor Haribo, producătorul german fiind un reper al industriei de profil la nivel global. Iată cum a afectat o aplicație software un întreg sistem de producție, transformând un obiectiv de creștere a performanțelor într-un eșec, din care compania și-a revenit cu greu....

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward