Taraba Virtuală este o aplicație mobilă care pune micii producători în contact direct cu cei interesați să cumpere produse locale, naturale. Aplicația salvează timp prețios producătorilor, prin posibilitatea de a-și defini propriile reguli de comerț și prin rutarea optimă a comenzilor în ziua livrării. Consumatorii au parte în schimb de simplitatea și flexibilitatea de a comanda produse locale direct de la producător, de pe telefonul mobil, cu livrare acasă sau la birou.
În finala locală a competiţiei Chivas Venture, Taraba Virtuală a concurat alături de alte 4 business-uri româneşti cu impact social: Axosuits, Thats, eCuore și RISE. Cei 5 finaliști au trebuit să își demonstreze abilitățile de business în cadrul a 4 probe, coordonate de membrii juriului format din Marius Ghenea, George Buhnici, Khaled Al Mezayen şi Tudor Furir. La sfârşitul probelor, Taraba Virtuală a convins juriul că merită să meargă mai departe şi să reprezinte România în finala internaţională Chivas Venture. Taraba Virtuală va primi un premiu de 5.000 euro pentru titlul de câştigător în etapa locală și șansa de a obţine finanțarea necesară îndeplinirii obiectivelor din fondul de 1 milion $ în etapa globală.
,,Întreaga experiență Chivas Venture este pentru noi o validare a impactului social real pe care Taraba Virtuală îl are: acela de a ajuta micii producători locali să vândă în mod direct oamenilor, scurtând lanțul de distribuție. În urma participării în finala globală, ne dorim să reușim să extindem mai rapid impactul social și să împlementăm aplicația și în alte țări” a declarat Roxana Bitoleanu, co-fondator Taraba Virtuală.
Finala Globală
Roxana Bitoleanu, co-fondator Taraba Virtuală, va merge în finala globală a competiţiei Chivas Venture în perioada martie – mai 2018, alături de alți 28 antreprenori de pe 5 continente. Astfel, pentru Roxana urmează experiența unui Accelerator de business în Londra, la Oxford (26-28 martie), şi participarea la pitch-ul final, care va avea loc în cadrul conferinței internaționale The Next Web, la Amsterdam (21-24 mai).
Premiile Chivas Venture
Pe lângă premiul desemnat de juriu câștigătorului, Chivas oferă tuturor celor 5 finaliști ai etapei locale participarea gratuită în programul de antreprenoriat BusinessDrive, susținut de Marius Ghenea, ediția februarie 2018.
„În România suntem încă la început de drum în ceea ce privește antreprenoriatul cu impact social, dar competiția Chivas Venture ne-a demonstrat că, și aici, viitorul în business a luat o direcție nouă. Există multe idei bune cu impact social care așteaptă să fie descoperite, iar de la prima ediție locală din 2015 și până în prezent, aceasta este misiunea competiției Chivas Venture” povestește Tudor Furir, Director General Pernod Ricard România și membru al juriului Chivas Venture, etapa locală.
Chivas Regal are o istorie clădită pe succesul împărtășit cu cei din comunitate, la nivel social și educațional. Prin competiția Chivas Venture, brandul continuă misiunea fraților Chivas și susține antreprenoriatul cu impact social, militând pentru convingerea că business-urile își ating potențialul maxim atunci când își impart succesul cu societatea.