Chivas Regal ,,The Venture” recompensează antreprenorii sociali din întreaga lume

19 iulie 2016

Gazda emisiunii ,,The Daily Show”, Trevor Noah a anunțat joi, 14 iulie, câștigătorii competiției Chivas Regal ,,The Venture”, un concurs internațional deschis tuturor antreprenorilor sociali, care pun accentul în afacerile lor pe forța binelui.

Chivas Regal ,,The Venture” recompensează antreprenorii sociali din întreaga lume

Gazda emisiunii "The Daily Show”, Trevor Noah a anunțat joi, 14 iulie, câștigătorii competiției Chivas Regal "The Venture”, un concurs internațional deschis tuturor antreprenorilor sociali, care pun accentul în afacerile lor pe forța binelui. Această competiție se străduiește să atragă atenția asupra antreprenorilor sociali din întreaga lume. Ca parte din programul Chivas, grupul de finaliști a luat parte la programul numit Accelerator Week, creat de Skoll Centre for Social Entrepreuneurship, ce s-a desfășurat la Școala de business din cadrul Universității Oxford.

Doar cinci dintre antreprenori au fost aleși să participe la marea finală, în fața unei audiențe și a unui juriu alcătuit din actrița și filantropista Eva Longoria, a lui Pernod Ricard Chairman și a CEO-ului Alexandre Ricard.

Toți cei cinci finaliști au primit premii, parte din fondul de un milion de dolari, oferit de Chivas Regal, însă marele câștigător a fost Conceptos Plásticos (300.000 de dolari), o afacere ce se ocupă cu transformarea plasticului și a deșeurilor din cauciuc într-o alternativă la fundația folosită pentru construirea locuințelor.

Decisiv în alegerea câștigătorului a fost impactul triplu al acestei companii (în mediul social, economic și al mediului). "Dintr-o perspectivă comercială, de business ne uităm în mod special la cauza căreia compania i se adresează, la impactul proiectului și la sustenabilitatea lui pe termen lung” afirmă Ricard.

Cel de-al doilea loc a fost ocupat de WeFarm, o platformă destinată fermierilor, care nu au acces la internet și care, cu ajutorul acestei platforme pot împărtăși sfaturi, păreri și recomandări din domeniu, prin intermediul unui serviciu de SMS, oferit gratuit.

Pe locurile trei și patru s-au clasat start-up-ul EyeControl, care este un devide mobil de comunicare și Wakami, care proiectează și comercializează accesorii fashion, lucrate manual, ce sunt produse în 16 comunități rurale din Guatemala și sunt distribuite către comercianți din 20 de țări din întreaga lume.

Pe ultimul loc se află compania Coolar din Germania, care a dezvoltat o soluție inovatoare, sub forma unui frigider portabil, care oferă energie electrică gratuită, ideală pentru depozitarea medicamantelor sau alimentelor în regiuni precum Etiopia sau Rwanda.

Cei 250.000 de dolari rămași au fost direcționați către cele mai populare companii, alese prin votul publicului. Totalul de un milion de dolari reprezintă contribuția directă a companiei Chivas Regal, care este cunoscută pentru responsabilitatea socială corporativă.

"Nu ne dorim să fim niște investitori obișnuiți, care cer ceva în schimb”, consideră Ricard. "Principalul criteriu care chiar contează pentru noi este impactul social”.

Membra juriului, Eva Longoria pune de asemenea foarte mult accent pe implicarea socială prin fondurile pe care le oferă pentru sprijinirea și încurajarea tinerilor de orgine latină să pună preț pe educație și antreprenoriat. Estimările arată că peste 700.000 de joburi din domenii precum: știință, tehnologie, inginerie sau matematică rămân neocupate în Statele Unite ale Americii și cu toate acestea numai un procent destul de mic al celor de origine latină aleg să studieze și să se califice pentru acestea.

"Ce încerc să fac este să îndemn acești oameni să intre în domeniile precum inginerie, știință, matematică etc, pentru că, din punct de vedere demografic, latinii se dezvoltă cel mai repede în Statele Unite, astfel că ei reprezintă viitoarea forță de muncă în țară. Astfel, trebuie să îi orientăm și să îi direcționăm astfel încât să profite de oportunitățile ce li se oferă”, consideră Longoria.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward