Cunoscută pe piața software locală sub brandul PitiClic, Infomedia Pro extinde linia de business în aceeași arie a dezvoltării copiilor, printr-un centru de formare dedicat lor, folosind experiența didactică modernă și abordarea practică și aplicativă a cunoașterii și auto-cunoașterii.
Cursurile au o adresabilitate indirectă de tip B2B, în sensul în care acestea pot fi oferite de către companii copiilor angajaților lor, ca un beneficiu premium. Astfel, este susținută creșterea performanțelor copiilor, costurile fiind considerate o recompensă valoroasă a implicării adulților la birou, transferată în sesiuni și programe de training către copii.
Cum poate oferi o companie beneficii materializate în cursuri pentru copii?
Ca o extindere a setului de beneficii oferite de cele mai multe dintre companiile de IT, EduCat vine cu un plan de cursuri complet pentru copiii angajaților din companii, accesibil sub formă de abonament. Astfel, în funcție de numărul de copii ai angajaților din companii, acestea beneficiază de abonamente de cursuri pentru întregul an școlar și un bootcamp de vară, costurile pornind de la 170 de lei/copil/lună.
Prin programa de cursuri atent elaborată de specialiști în educație, management, informatică sau dezvoltare personală, copiii pot beneficia de activități extrașcolare sau de o extensie a învățării, cu rol de înțelegere sau de aprofundare a materiilor importante studiate la școală.
În cei 22 de ani de când suntem parte a sistemului educațional din România, am adunat concluzii valoroase despre ceea ce le poate oferi copiilor o perspectivă completă în dezvoltarea lor intelectuală, iar în proiectul EduCat este rezultatul final. Am creat o paletă de cursuri și de activități informale pentru a dezvolta și a identifica ceea ce vom numi soft skills mai târziu, în rândul celor mici. În tot acest demers, companiile sunt partenere ale construcției și dezvoltării profesioniștilor de mai târziu, investind în beneficii reale și valoroase pentru angajații lor și pentru copiii acestora. În prezent, EduCat funcționează pentru zeci de copii din București, care așteaptă cu nerăbdare cursurile de programare, MBA Junior, Geografia distractivă sau cursul de timp liber, în timp ce părinții lor au mai multe resurse de concentrare la birou. Ben Giurgiulescu, CEO Infomedia Pro & EduCat
În funcție de mărimea companiei, de spațiul disponibil și de preferințe, cursurile pentru copii pot fi planificate la sediul EduCat sau la sediul companiei care achiziționează setul de beneficii.
De ce sunt atrase companiile de astfel de beneficii?
În industria IT, competitivitatea se resimte inclusiv în ceea ce privește beneficiile acordate de către angajatori, așadar inovația definită printr-un pachet nou de servicii este extrem de binevenită. Astfel, companiile cresc implicarea angajaților, loializează și securizează relația angajat – management, valorificând nu doar relaționarea de la locul de muncă, ci demonstrând un interes crescut pentru viața personală a colegilor.
Conform unui studiu Benefit Online, în anul 2018, valoarea medie anuală a bugetului de beneficii flexibile acordate unui angajat a fost de 4.260 de lei, aproape dublă față de cea conformă anului 2014, iar cele mai multe dintre serviciile incluse nu sunt folosite de către angajați. De aceea, principiul EduCat este acela de a aduce în companii beneficii pe termen lung, cu adevărat valoroase pentru angajați și pentru copiii lor.
Pentru mai multe informații și pentru o ofertă personalizată, companiile pot accesa https://www.educat.biz/.