Chatbot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job în interiorul companiei cu asistență pe tot parcursul procesului de aplicare, dar și informații despre magazinele Carrefour din proximitate. Acesta mai funcționează și ca platformă de feedback, în interacțiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.
Platforma are la bază noi modalități de utilizare a tehnologiilor digitale, pentru a oferi o experiență îmbogățită utilizatorilor. În acest fel, secțiunea Cariere ajută candidații să aplice pentru un post în cadrul companiei, în funcție de locație, dar și de preferințe în ceea ce privește formatul de magazin.
Dialogul online este structurat astfel încât să ușureze cât mai mult procesul de aplicare, iar ofertele de job sunt actualizate în timp real printr-o sincronizare permanentă cu secțiunea de Cariere de pe site-ul magazinului.
Utilizatorii au posibilitatea să aplice pentru un punct de lucru, indiferent dacă există sau nu o poziție vacantă, urmând să fie contactați în momentul în care un post devine disponibil.
Camera de chat oferă asistență clienților care își doresc să localizeze rapid unitățile Carrefour prin secțiunea „Magazine”, care listează rezultate din proximitatea utilizatorului, precum adresa, programul sau alte informații de contact. De asemenea, clienții au posibilitatea să vadă cataloagele cu produse, să-și optimizeze ruta până la cel mai apropiat magazin sau să vadă locația magazinului selectat, prin Google Maps.
Cea de-a treia secțiune are rolul de a eficientiza sugestiile sau sesizările referitoare la experiențele clienților în cadrul unităților din rețeaua Carrefour.
Chatbot-ul Carrefour este singura astfel de inițiativă din industria românească de retail, menționează administratorii platformei.