Carrefour lansează un chatbot prin care utilizatorii pot aplica pentru un job

06 Mar 2018

Carrefour România a lansat marți primul chatbot (cameră de dialog tip chat) al rețelei, iar noua opțiune este disponibilă în aplicația Facebook Messenger și are trei secțiuni: Cariere, Magazine și Sesizări. Camera de chat permite utilizatorilor căutarea unui job în companie.
Carrefour lansează un chatbot prin care utilizatorii pot aplica pentru un job
Chatbot-ul Carrefour oferă utilizatorilor posibilitatea căutării unui job în interiorul companiei cu asistență pe tot parcursul procesului de aplicare, dar și informații despre magazinele Carrefour din proximitate. Acesta mai funcționează și ca platformă de feedback, în interacțiunea dintre utilizatori şi companie, în timp real.

Platforma are la bază noi modalități de utilizare a tehnologiilor digitale, pentru a oferi o experiență îmbogățită utilizatorilor. În acest fel, secțiunea Cariere ajută candidații să aplice pentru un post în cadrul companiei, în funcție de locație, dar și de preferințe în ceea ce privește formatul de magazin.

Dialogul online este structurat astfel încât să ușureze cât mai mult procesul de aplicare, iar ofertele de job sunt actualizate în timp real printr-o sincronizare permanentă cu secțiunea de Cariere de pe site-ul magazinului.
Utilizatorii au posibilitatea să aplice pentru un punct de lucru, indiferent dacă există sau nu o poziție vacantă, urmând să fie contactați în momentul în care un post devine disponibil.

Camera de chat oferă asistență clienților care își doresc să localizeze rapid unitățile Carrefour prin secțiunea „Magazine”, care listează rezultate din proximitatea utilizatorului, precum adresa, programul sau alte informații de contact. De asemenea, clienții au posibilitatea să vadă cataloagele cu produse, să-și optimizeze ruta până la cel mai apropiat magazin sau să vadă locația magazinului selectat, prin Google Maps.

Cea de-a treia secțiune are rolul de a eficientiza sugestiile sau sesizările referitoare la experiențele clienților în cadrul unităților din rețeaua Carrefour.

Chatbot-ul Carrefour este singura astfel de inițiativă din industria românească de retail, menționează administratorii platformei.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite

FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri din România prin furnizarea gratuită a 100 de licențe software de gestionare a...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea caselor de amanet – soluții eCommerce potrivite și module recomandate

Industria caselor de amanet a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimii ani pe piața din România. Conform datelor, în 2022 cifra de afaceri din acest sector a înregistrat o creștere impresionantă de 23% comparativ cu...

Citește articolul