La conferința „Soluții pentru dezvoltarea IMM-urilor” de la Cluj, reprezentanții SIVECO au prezentat avantajele soluțiilor IT dedicate creșterii performanțelor companiilor
Sunt IMM-urile motorul economiei? Da, s-a răspuns la dezbaterea “Soluții pentru dezvoltarea IMM-urilor”, organizată de Agora și BTL Design, cu reprezentanții mediului de afaceri din Cluj.
98% din ”Top 25.000 de companii din România” sunt IMM-uri. Potrivit statisticilor, IMM-urile produc anual venituri de 103,7 miliarde euro, în timp ce sectorul companiilor mari produce 97,5 miliarde euro.
Politica Comisiei Europene în ceea ce privește IMM-urile vizează promovarea spiritului antreprenorial și a competențelor, îmbunătățirea accesului IMM-urilor la piețe, reducerea birocrației, îmbunătățirea potențialului de creștere al IMM-urilor și consolidarea dialogului și a consultării cu părțile interesate.
Pornind de la aceste realități și cerințe ale pieței, specialiștii din SIVECO România au construit o ofertă integrată de soluții informatice destinată IMM-urilor.
”Aplicațiile noastre ajută firmele mici și mijlocii să-și consolideze afacerile printr-un management riguros al resurselor umane, financiare și materiale. Prețul gândit pentru această ofertă este adaptat posibilităților acestui tip de companii”, a declarat în cadrul evenimentului Monica Bîrlea, Director de zonă SIVECO România.
Sistemul de tip Enterprise Application Suite SIVECO Applications 2020 conține o gamă largă de aplicații, 100% adaptate cerințelor de business și legislative.
Datorită structurii modulare și a funcționalităților sale complexe, SIVECO Applications 2020 acoperă toate activitățile din cadrul unei companii și asigură gestionarea resurselor, automatizarea fluxurilor de date și reproiectarea fluxurilor informatice, consistența și coerenta datelor, precum și regăsirea și raportarea rapidă a informațiilor.
Cele două noi componente ale aplicației SIVECO Applications 2020 - Managementul Performanței Angajaților și Acces Online la Informații Angajați - dau o imagine clară a nivelului de pregătire a angajaților și a modului în care competențele lor corespund cerințelor joburilor, precum și necesitățile de instruire a personalului în orice IMM. Angajații au acces la informațiile profesionale legate de jobul lor, la posturile vacante și oportunitățile de instruire.
Varianta 4 a soluției informatice SIVADOC, complet retehnologizată, a fost recent lansată pe piața românească. Ea permite gestionarea eficientă a documentelor și a fluxurilor de lucru prin tehnologia Cloud, contribuind semnificativ la reducerea cheltuielilor, crearea un mod de lucru eficient și asigurarea transparenței și promptitudinii în relația cu clienții.
SIVECO Business Analyzer poate deveni tabloul de bord al managerului unui IMM. ”În versiunea actuală, Sistemul este configurat pentru tabletă și telefon și are facilitatea de alertare - prin email, SMS - astfel încât managerul poate primi la intervale prestabilite rapoarte din sistemul informatic”, declară Monica Birlea.
Toate aceste soluții sunt menite să ajute companiile mici și mijlocii să fie competitive și contribuie în mod decisiv, pe termen scurt, la creșterea profitabilității lor.