Când devine automatizarea vitală pentru un magazin online?

03 Sep 2023

Un interviu 100% dedicat tendințelor și oportunităților de creștere prin digitalizare în industria ecommerce cu Ciprian Cazacu, CEO & Co-Founder easySales.

Când devine automatizarea vitală pentru un magazin online?

1.       Ce înseamnă easySales pentru un magazin online?

easySales este o soluție Software-as-a-Service (SaaS) care poate transforma complet experiența unui magazin online. Aceasta permite comercianților să integreze rapid platforme de eCommerce, marketplace-uri, module de facturare și servicii de curierat într-un singur panou de control, fără a necesita cunoștințe de programare. Prin automatizarea proceselor cheie, easySales optimizează gestionarea stocurilor, procesarea comenzilor și extinderea vânzărilor pe mai multe canale.

2.       De la ce punct automatizarea devine vitală pentru un magazin online?

Automatizarea devine vitală pentru un magazin online atunci când volumul de comenzi și operațiunile asociate devin dificil de gestionat manual. Pe măsură ce afacerea crește, cresc si: riscul de erori umane, întârzieri în procesare și scădere a satisfacției clienților. Automatizarea este esențială pentru a menține consistența, eficiența și o experiență bună de cumpărături pentru clienți.

3.       Care ar fi un top 3 al indiciilor conform cărora un magazin online ar trebui să se gândească serios la o soluție de automatizare a vânzărilor precum easySales?

Există trei semne clare că un magazin online ar trebui să considere automatizarea vânzărilor:

4.       Analizând câteva dintre recenziile clienților easySales, este clar că flexibilitatea și costurile sunt două dintre beneficiile soluției. Ce alte avantaje competitive aduce platforma?

În plus față de flexibilitate și costuri competitive, easySales aduce și alte avantaje:

5.       O soluție software complexă poate fi, uneori, dificil de implementat. Cât de facilă este integrarea și administrarea easySales și care sunt costurile anuale ale soluției?

Implementarea easySales este simplă, având o interfață intuitivă și suport tehnic pentru configurare. Costurile anuale variază în funcție de planul ales și de mărimea business-ului. Pot exista opțiuni de facturare lunară sau anuală, în funcție de preferințele comerciantului și funcționalitățile de care are nevoie.

6.       Care sunt tendințele pentru piața ecommerce în 2024? La ce ar trebui să privească atent magazinele online care își propun să fie performante?

În 2024, piața eCommerce se îndreaptă către:

Vrei să îți dezvolți afacerea în e-commerce, să crești vânzările sau să afli tot despre tendințele din industrie? Vino la eCommerce Talks by easySales, un eveniment care aduce pe scenă cele mai importante subiecte dedicate magazinelor online și industriei ecommerce. Specialiști în ecommerce vor susține prezentări și dezbateri interactive despre strategii și tactici de creștere a vânzărilor în regim multichannel, despre cum se poate crește interacțiunea cu clienții sau cum pot fi aceștia menținuți pentru o perioadă mai lungă de timp. De asemena, teme precum îmbunătățirea experienței de utilizare a platformelor online (UX/UI) vor fi dezbătute în cadrul conferinței. Comunitatea Softlead beneficiază de un discount de 20%, prin utilizarea codului: ECT23SFTLD20 

Află mai multe despre eveniment aici: https://easy-sales.com/ecommerce-talks 

 

easySales este o platforma SaaS plug & play de listare automata pe marketplace-uri, procesare centralizata a comenzilor primite din magazine online si marketplace-uri si actualizarea stocului, totul in timp real. 

Prin intermediul platformei easySales, comerciantii au acces imediat la integrari API deja configurate cu platforme de eCommerce, marketplace-uri, curieri, softuri de facturare, comparatoare de preturi si solutii de email si SMS. Aceste integrari, dar si multiplele optiuni de filtrare, editare si procesare in masa permit comerciantilor sa castige eficienta de pana la 80% in activitatea operationala de eCommerce, dar si posibilitatea de a creste vanzarile prin accesarea rapida a unor noi canale de vanzari, interne si internationale, si analiza performantei acestora la nivel de regiune, canal, produs. 

easySales este un tech start-up cu ambitii internationale, fondat cu misiunea de a ajuta comerciantii sa isi creasca afacerile prin integrarea de multiple canale de vanzare si automatizarea activitatii eCommerce.

Platforma poate fi testata gratuit 14 zile prin simpla creare a unui cont pe site-ul www.easy-sales.com 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Digitalizare IMM Nord-Vest: Află secretul unui proiect tehnic de succes!

Agenţia de Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Vest a lansat un demers de consolidare a culturii digitale în mediul de afaceri! 

Citește articolul