Axigen Mail Server: cea de-a patra vanzare marca Radu Georgescu

11 martie 2014

In urma cu doar cateva luni, ocupa prima pagina a publicatiilor de business internationale cu un titlu ravnit de majoritatea antreprenorilor: vanzarea Avangate catre Fracisco Partners. Acum, Radu Georgescu, loveste din nou, prin vanzarea celui de-al patrulea business, Axigen Mail Server.

Axigen Mail Server: cea de-a patra vanzare marca Radu Georgescu

In urma cu doar cateva luni, ocupa prima pagina a publicatiilor de business internationale cu un titlu ravnit de majoritatea antreprenorilor: vanzarea Avangate catre Fracisco Partners. Acum, Radu Georgescu, loveste din nou, prin vanzarea celui de-al patrulea business, Axigen Mail Server.

Cunoscuta ca o solutie de mesagerie electronica extrem de complexa si complete, ce integreaza module SMTP/POP/IMAP si WebMail, Axigen Mail Server a devenit aplicatia care le ofera administratorilor de sistem controlul total asupra traficului de email. Mai mult decat atat, Axigen este un server de mail puternic si premiat, compatibil cu sistemele de operare Windows si Linux. 

Produsul a fost vandut catre un grup de antreprenori romani, ce detin compania Modulo Consulting, cunoscut ca fiind un integrator de solutii IT pentru operatori de comunicatii, iar cifrele de anul trecut indica o excelenta pozitionare a afacerii, obtinand o cifra de afaceri de 640.000 de euro. Cei patru romani care au cumparat Axigen sunt Cristian Daniel Draghici (36 de ani), Bogdan Moldovan (36 de ani), Ion Nistor (35 de ani) si Vlad Trofin (35 de ani). Axigen este produsul la care echipa de la Gecad a antreprenorului Radu Georgescu a inceput sa lucreze in urma cu zece ani, imediat dupa vanzarea tehnologiei antivirus RAV catre gigantul Microsoft in 2003.

Axigen Mail Server le ofera utilizatorilor sai 3 editii distincte: Business, Enterprise si Service Provider, fiecare dintre acestea avand un set personalizat de functionalitati ce se remarca prin simplitatea administrarii si utilizarii serviciilor de email, acces local sau la distanta, politici de securitate avansata, precum si posibilitatea crearii si gestionarii unor baze semnificative de client.

 In prezent, AXIGEN este distribuita la nivel international de peste 250 de parteneri din aproximativ 100 de tari si gestioneaza traficul de e-mail pentru mai mult de 11.000 de companii, cu peste 8 milioane de utilizatori finali.

Una dintre solutiile de mesagerie cele mai apreciate din lume, conform The Radicati Group, AXIGEN Mail Server se concentreaza puternic pe indeplinirea nevoilor de business ale companiilor de toate marimile, fie direct, fie prin intermediul furnizorilor de servicii (ISP), pe modelul Software as a Service (SaaS).

Castigator al premiului de excelenta ServerWatch 2007 la categoria servere de comunicatii, AXIGEN a devenit in ultimii ani solutia de comunicare electronica preferata de catre tot mai multe organizatii si furnizori de servicii web din intreaga lume.

Cu siguranta, Radu Georgescu este un nume pe care industria globala a business-ului IT si in special software il va urmari mult timp de acum inainte. 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward