Aproape un sfert dintre programări se fac în afara programului de lucru

01 Aug 2018

Calendis oferă pentru 31000 de utilizatori control asupra programului propriu și posibilitatea să-și găsească serviciile de care au nevoie rapid și fără multe căutări.

Aproape un sfert dintre programări se fac în afara programului de lucru

31.000 de utilizatori și-au făcut programări la servicii din domeniile beauty, sport, medical, spa și veterinar pe parcursul ultimului an, prin platforma Calendis.

Aceste informații ilustrează anumite comportamante ale utilizatorilor, informații care pot ajuta businessurile să ia cele mai bune decizii în relația cu clienții lor

  • Orele în care utilizatorii își fac cele mai multe programări sunt în intervalul 10-13.
  • O treime din totalul programărilor sunt făcute în acest interval
  • Aproape un sfert dintre programări sunt făcute în afara orelor de program (9-18). E nevoie ca un business să permită interacțiunea și în afara orelor de program altfel riscă să piardă o parte importantă din clientelă.

Câteva probleme legate de rezervările „clasice”

Rezervările telefonice au un mare dezavantaj deoarece ocupă timpul ambelor părți, atât al clientulului cât și al recepției. De asemenea e imposibil să ai toate opțiunile legate de servicii  în față pentru a le compara. În plus recepția poate fi angajată într-o altă convorbire, acest lucru crescând timpul mediu pentru realizarea unei programări telefonice până aproape de 10 minute.

O recepție ocupată la telefon nu poate acorda atenție clienților care au sosit deja și astfel clienții pot avea o experiență nesatisfăcătoare.

Întârzierile și programările ratate sunt o problemă pentru businessuri pentru că pot genera decalări în program și pierderi financiare. De asemenea pentru clienții serviciilor medicale, care urmează tratamente recurente, ratarea unei programări poate avea consecințe asupra stării de sănătate. Reamintirea telefonică necesită timp suplimentar din partea recepției deja solicitate de rezervări și clienții care se află în sediu.

Utilizatorii Calendis și businessurile câștigă timp prin programările online

Timpul petrecut pentru realizarea unei programări online prin calendis.ro sau prin aplicația mobilă Calendis este de sub 2 minute.

Sistemul automat de notificări poate scădea numărul programărilor ratate cu cel puțin 50%. Notificarea prin SMS și email trimisă instantaneu îndeplinește perfect acest rol și, în plus, eliberează recepția astfel încât să poată să acorde întreaga atenție clienților din sediul businessului.

Utilizatorii Calendis au la dispoziție serviciile preferate sau servicii noi la care se pot programa cu ușurință prin aplicația mobilă Calendis sau pe platforma calendis.ro. În urma programării la un anumit serviciu, ei primesc o notificare pe email și SMS pentru a-și reaminti cu ușurință. Utilizatorii Calendis pot vedea costurile serviciilor și pot vizualiza programările lor într-un singur loc.

Businessurile care folosesc Calendis Business au următoarele avantaje:

  • Au toate informațiile referitoare la clienți centralizate într-o singură bază de date.
  • Au un sistem automat de notificări SMS și email pentru clienții lor pentru a le reaminti de programare sau pentru a-i anunța dacă o programare se schimbă sau se anulează.

Prin platforma Calendis ne asigurăm că utilizatorii accesează cu ușurință serviciile preferate sau servicii noi, ajutăm businessurile să mențină o relație continuă și de calitate cu clienții lor și să evite pierderile cauzate de programările ratate.

Calendis este aplicația completă de programări pentru businessul tău.

Calendis este o platformă de programări online flexibilă și ușor de folosit care eficientizează procesele de business, de la programarea fiecărei întâlniri cu clienții tăi până la monitorizarea și raportarea eforturilor tale și ale angajaților tăi.

Ajutându-te să reduci timpul pierdut pe diverse sarcini administrative și să crești eficiența diferitelor procese din cadrul business-ului tău, Calendis este o investiție profitabilă atunci când platforma este folosită corect.

Calendis are următoarele funcționalități:

  • Calendar pentru programări organizate, rapid și ușor de gestionat
  • Notificări SMS și email legate de programări trimise clienților
  • Rapoarte pe diverși indicatori de performanță ai businessului tău
  • Bază de date în care introduci informații despre clienții tăi
  • Funcționalitate de trimitere a email-urilor promoționale
  • Opțiunea de a le permite clienților să se programeze online la serviciile tale

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Veeam: Managerii IT se simt din ce în ce mai vulnerabili în fața atacurilor cibernetice și a altor dezastre

Raportul Veeam privind tendințele în protecția datelor în 2023 arată că bugetele pentru backup-ul datelor vor continua să crească pentru a se alinia cu nevoia tot mai mare de coerență și fiabilitate pentru protecția datelor...

Citește articolul
Softlead

Previziuni în securitate cibernetică pentru 2023

Comunitatea de securitate cibernetică lucrează intens la tehnologii și soluții care vor proteja oamenii și companiile în 2023 și în anii următori. În pregătirea funcționalităților capabile să depisteze amenințările...

Citește articolul
Softlead

Softlead lansează un eBook dedicat digitalizării companiilor de construcții din România

Descarcă gratuit cel mai nou material de tip eBook dedicat digitalizării companiilor de construcții din România.

Citește articolul