Apple a lansat Iphone 6 în timp record

10 septembrie 2014

Din 2007 până în prezent, Apple a avut grijă să promoveze noile terminale mobile înainte de lansarea propriu-zisă a acestora, punând accent pe funcționalități speciale, chiar revoluționare, de cele mai multe ori. 

Apple a lansat Iphone 6 în timp record

Din 2007 până în prezent, Apple a avut grijă să promoveze noile terminale mobile înainte de lansarea propriu-zisă a acestora, punând accent pe funcționalități speciale, chiar revoluționare, de cele mai multe ori. 

Pentru anunțul făcut marți în legătură cu noul smartphone iPhone 6 și iPhone 6 Plus, Apple și-a încălcat regula atunci când a prezentat telefoanele în doar 8 minute, în contextul în care Steve Jobs a vorbit în anul 2007 aproximativ 30 de minute despre produsele ce aveau să se lanseze.

În medie, Apple a petrecut 44 de minute înainte de a dezvălui cu adevarat noul iPhone – media înclinând spre timpii de așteptare pentru iPhone 3G și iPhone 3GS; cu toate acestea,  în ultimii trei ani această medie a scăzut cu aproximativ 18 minute pentru că Apple petrece mai mult timp discutând despre celelalte produse ale sale, tehnologii și servicii.                          

Lansat aseară, noul iPhone 6 este considerat un concurent direct al device-ului mobil Samsung Galaxy Note.

 iPhone 6 Plus deține o carcasa din aluminiu, cu marginile laterale rotunjite. Telefonul este un pic mai subțire decât iPhone 6, având 7,1mm grosime, comparativ cu 6,9 mm.

Pretul lui iPhone 6 Plus in Europa, la liber, este între 800 si 1000 de euro, potrivit unor informatii care provin din Marea Britanie. Varianta cu 16 GB de spatiu va costa 800 de euro, cea cu 64GB va fi 900 de euro, iar modelul cu 128GB de spatiu de stocare va fi 1000 de euro.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward