Apple - interes crescut pentru industria automobilelor electrice?

12 martie 2015

Conform Business Insider, Apple pare să se afle într-o etapă incipientă investirii în industria automobilelor electrice.

Apple  - interes crescut pentru industria automobilelor electrice?

Conform Business Insider, Apple pare să se afle într-o etapă incipientă investirii în industria automobilelor electrice.

Așa cum a obișnuit deja consumatorii fideli, Apple este o companie a cărei menire este aceea de a reconstrui piețe sau obiceiuri de consum prin inovație. Mai mult decât atât, este vorba despre o piață extrem de ofertantă, dinamică și care se află într-un trend ascendent.

Așadar, menirea Apple pare a fi aceea de a accelera puternic nu doar nevoi, ci și achiziția efectivă a nișelor pe care se concentrează, folosind tehnologii puternice și un sistem care acaparează, din toate punctele de vedere, potențialii consumatori. Așa se explică tendința de a achiziționa nu doar un produs marca Apple, ci întreaga gamă de produse.

Analistul Katy Huberty preconizează că până în anul 2020, produsele Apple vor acoperi o piață evaluată la 3.4 trilioane de dolari prin vânzarea device-urilor purtabile, a televizoarelor inteligente și a mașinilor.  Strategiile, anticipările Apple și deciziile de a investi în anumite segmente de piață pornesc de la o statistică a obiceiurilor de consum ale oamenilor raportate la timpul pe care îl petrec pentru fiecare dintre acestea.

În ceea ce privește lansarea unui prototip auto marca Apple, Tim Cook, CEO Apple, a aprobat anul trecut dezvoltarea acestuia, precum și crearea unei echipe complete de aproximativ 1000 de specialiști care să lucreze la construirea mașinii electrice Apple. Având în vedere studiul de caz al brandului Tesla, care a raportat pierderi pe segmentul mașinilor ecologice (108 milioane de dolari în ultimul trimestru al anului trecut), este extrem de interesantă strategia Apple.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward