Apple - interes crescut pentru industria automobilelor electrice?

12 martie 2015

Conform Business Insider, Apple pare să se afle într-o etapă incipientă investirii în industria automobilelor electrice.

Apple  - interes crescut pentru industria automobilelor electrice?

Conform Business Insider, Apple pare să se afle într-o etapă incipientă investirii în industria automobilelor electrice.

Așa cum a obișnuit deja consumatorii fideli, Apple este o companie a cărei menire este aceea de a reconstrui piețe sau obiceiuri de consum prin inovație. Mai mult decât atât, este vorba despre o piață extrem de ofertantă, dinamică și care se află într-un trend ascendent.

Așadar, menirea Apple pare a fi aceea de a accelera puternic nu doar nevoi, ci și achiziția efectivă a nișelor pe care se concentrează, folosind tehnologii puternice și un sistem care acaparează, din toate punctele de vedere, potențialii consumatori. Așa se explică tendința de a achiziționa nu doar un produs marca Apple, ci întreaga gamă de produse.

Analistul Katy Huberty preconizează că până în anul 2020, produsele Apple vor acoperi o piață evaluată la 3.4 trilioane de dolari prin vânzarea device-urilor purtabile, a televizoarelor inteligente și a mașinilor.  Strategiile, anticipările Apple și deciziile de a investi în anumite segmente de piață pornesc de la o statistică a obiceiurilor de consum ale oamenilor raportate la timpul pe care îl petrec pentru fiecare dintre acestea.

În ceea ce privește lansarea unui prototip auto marca Apple, Tim Cook, CEO Apple, a aprobat anul trecut dezvoltarea acestuia, precum și crearea unei echipe complete de aproximativ 1000 de specialiști care să lucreze la construirea mașinii electrice Apple. Având în vedere studiul de caz al brandului Tesla, care a raportat pierderi pe segmentul mașinilor ecologice (108 milioane de dolari în ultimul trimestru al anului trecut), este extrem de interesantă strategia Apple.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward