Aplicațiile mobile consumă tot mai mult din timpul utilizatorilor

10 august 2014

Utilizatorii device-urilor mobile petrec tot mai mult timp în compania aplicațiilor dedicate, fie că vorbim despre cele specifice socializării, fie despre cele de informare sau cele specializate în analiză, monitorizare sau business.

Aplicațiile mobile consumă tot mai mult din timpul utilizatorilor

Utilizatorii device-urilor mobile petrec tot mai mult timp în compania aplicațiilor dedicate, fie că vorbim despre cele specifice socializării, fie despre cele de informare sau cele specializate în analiză, monitorizare sau business.

Astfel, utilizatorii terminalelor cu sisteme de operare iOS sau Android, cu vârste de peste 18 ani, din Statele Unite ale Americii, petrec peste 30 de ore pe lună în compania acestor aplicații. Conform unui studiu Nielsen, cifrele vizează ultimul semestru al anului 2013.


O creștere semnificativă a timpului petrecut în contextul consumului de aplicații mobile s-a produs în intervalul anilor 2012-2013, perioadă în care s-a constatat o creștere cu 31%. Utilizatorii analizați în cadrul studiului au navigat prin 26.8 aplicații/persoană/lună, cu 15% mai mult decât în anul 2011. Este posibil să asistăm la o stagnare pentru acești indicatori, dacă raportarea se face la anul 2012, când creșterea înregistrată a fost de doar 1%.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward