Aplicațiile mobile consumă tot mai mult din timpul utilizatorilor

10 august 2014

Utilizatorii device-urilor mobile petrec tot mai mult timp în compania aplicațiilor dedicate, fie că vorbim despre cele specifice socializării, fie despre cele de informare sau cele specializate în analiză, monitorizare sau business.

Aplicațiile mobile consumă tot mai mult din timpul utilizatorilor

Utilizatorii device-urilor mobile petrec tot mai mult timp în compania aplicațiilor dedicate, fie că vorbim despre cele specifice socializării, fie despre cele de informare sau cele specializate în analiză, monitorizare sau business.

Astfel, utilizatorii terminalelor cu sisteme de operare iOS sau Android, cu vârste de peste 18 ani, din Statele Unite ale Americii, petrec peste 30 de ore pe lună în compania acestor aplicații. Conform unui studiu Nielsen, cifrele vizează ultimul semestru al anului 2013.


O creștere semnificativă a timpului petrecut în contextul consumului de aplicații mobile s-a produs în intervalul anilor 2012-2013, perioadă în care s-a constatat o creștere cu 31%. Utilizatorii analizați în cadrul studiului au navigat prin 26.8 aplicații/persoană/lună, cu 15% mai mult decât în anul 2011. Este posibil să asistăm la o stagnare pentru acești indicatori, dacă raportarea se face la anul 2012, când creșterea înregistrată a fost de doar 1%.

 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward