Anul trecut, Google a înregistrat 2,2 trilioane de căutări la nivel global, asta însemnând aproape 6 miliarde de căutări pe zi, ceea ce face influenţa pe care o au motoarele de căutare asupra marketingului digital incontestabilă.
Nevoia de a cunoaşte cele mai noi tehnici aplicate de specialiştii de marketing digital, în campanile lor de success, se resimte din ce în ce mai acut în ultima perioadă. Piaţa extrem de competitivă a momentului exclude posibilitatea unei simple utilizări a metodelor clasice de abordare a consumatorilor.
Subiectul va fi dezbătut la MarkDay, eveniment dedicat markentigului digital care îşi propune să vină în ajutorul specialiştilor de marketing, PR şi comunicare prin prezentarea celor mai noi trenduri ale momentului. În fiecare an, evenimentul reuneşte în Cluj – Napoca speakeri internaţionali, specialişti ai domeniului, care vin pentru a face share de best practices din întreaga lume.
Andre Alpar este unul dintre cei care vor fi prezenţi în data de 31 octombrie, la Grand Hotel Italia 5*, pentru a discuta despre viitorul căutărilor online. Acesta va acoperi cele mai importante 5 trenduri ale procesului de căutare.
Acesta va explica cum căutările şi actul de căutare în sine au schimbat modul în care oamenii interacţionează cu calculatoarele.
Andre este partener al agenţiei germane AKM3, agenţie de marketing online şi SEO, specializată în campanii de link marketing atât pentru ţările din Europa, cât şi din afara acesteia.
Alături de Andre vor susţine workshop-uri în cadrul evenimentului: Luke Brynley – Jones (Founder al Our Social Times) , Ilyan Kovatchev (Founder si Creative Director al ilyan.com) şi Adelina Oprea (Marketing Manager al LaRedoute).
Înregistraţi-vă până în data de 30 septembrie pentru a beneficia de oferta 1+1!