Alibaba și Salesforce anunță parteneriatul pentru piața din Asia

25 iulie 2019

Cunoscut de peste 20 de ani ca lider de piață al aplicațiilor software de tip B2B de tip CRM (Customer Relationship Management), Salesforce anunță proiecte comune în colaborare cu Alibaba, pentru piața din China. În acest sens, Alibaba va fi furnizor exclusiv de tip corporate al soluțiilor Salesforce.

Alibaba și Salesforce anunță parteneriatul pentru piața din Asia

Anunțul este unul extrem de interesant în contextul în care piața chineză a serviciilor de internet a fost dominată de marketplace-ul deținut de Alibaba, Taobao, și de WeChat.

Dat fiind faptul că segmentul aplicațiilor software de tip enterprise câștigă tot mai mult teren, atât din perspectiva utilizatorilor și a cererii, cât și a investitorilor, Alibaba s-a repoziționat și a încheiat acest parteneriat din care ambele părți au asigurat un câștig evident. Astfel, marketplace-ul nu avea o soluție care să deservească nișa business-urilor mici și medii care vindeau prin Alibaba sau care foloseau serviciile de stocare în cloud, în timp ce prin intrarea Salesforce în Asia, gigantul tech câștigă un segment de clienți nou.

Conform cifrelor oferite de Salesforce, în primele 3 luni ale anului 2019, compania a avut încasări de doar 10% venite de la clienți din Asia, în timp ce Europa generează vânzări de 20% din total, iar Statele Unite ale Americii aproximativ 70%.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward