Ai un magazin online? Afla cum să-l pregătești pentru competiția GPeC

23 mai 2020

Înscrierile în cea mai mare competiție a magazinelor online din România se apropie de final. Tu ai reușit să-ți înscrii magazinul online?

Ai un magazin online? Afla cum să-l pregătești pentru competiția GPeC

Agenția de SEO DWF organizează un webinar cu fondatorul GPeC și cu câștigătorul galei de anul trecut pentru a-ți clarifica procesul prin care să-ți pregătești magazinul online pentru competiția GPeC.

Sorin Drăghici, managing partner la DWF va fi gazda webinarului de marți, 26 mai, ora 12:00, iar invitații sunt:

  • Andrei Radu, Fondator GPEC;
  • Daniel Crăciun, CEO Lensa, câștigător al premiului magazinul Anului în E-Commerce 2019 GPEC;
  • Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF și membru în juriul GPEC de 5 ani.

Află din acest webinar ce trebuie să faci pentru a te înscrie în competiția GPEC și cum poți beneficia la maximum de această experiență.

Invitații vor răspunde întrebărilor tale prin vocea organizatorului, a juratului și a participantului.

Înscrie-te aici și vei primi pe mail linkul de Zoom pentru webinar. Dacă nu îl poți vedea live, nu-ți face griji. Îl vei primi pe mail ulterior dacă te înscrii.

Despre competiția GPeC

Peste 1.000 de magazine online unice au fost înscrise în Competiția GPeC în cele 14 ediții de până acum, iar 93% dintre ele au considerat participarea extrem de utilă pentru dezvoltarea afacerii lor. Iată de ce:

  • Website-urile magazinelor online sunt evaluate de 30 de experți în E-Commerce și Digital Marketing prin peste 200 de criterii esențiale care vizează: User Experience (ușurința folosirii website-ului atât pe Mobile, cât și pe Desktop), Funcționalitățile Website-ului (verificarea tuturor formularelor și a procesului de checkout), Search (funcționarea căutării interne conform bunelor practici internaționale), SEO (indexarea în motoarele de căutare), Security (protecția site-ului, a bazelor de date și a informațiilor sensibile despre utilizatori), E-Mail Marketing (calitatea campaniilor de Newsletter), Content & Social Media (calitatea conținutului propriu și prezența în Social Media), Calitatea Serviciilor (se testează prin Mystery Shopping), Aspecte Juridice (respectarea legislației în domeniu și a bunelor practici).
  • Fiecare magazin înscris în Competiția GPeC primește un raport detaliat conținând punctaje, comentarii și recomandări de îmbunătățire pentru fiecare dintre cele peste 200 de criterii. Astfel, magazinele obțin un Benchmark complex al website-urilor și știu ce au de făcut pentru a se optimiza.
  • În urma analizării rapoartelor, magazinele au ocazia să discute face-2-face (sau online) cu experții care le-au analizat și să obțină consultanță avizată despre cum își pot îmbunătăți website-ul în cadrul sesiunilor de Mentorship.
  • Ulterior, magazinele online au la dispoziție 2 luni pentru a implementa recomandările primite în cadrul sesiunilor de Mentorship.
  • La final, magazinele sunt reevaluate prin aceleași 200+ criterii pentru a se urmări progresul înregistrat. Rezultă un nou raport detaliat și are loc sesiunea finală de Mentorship.

NOU 2020: Începând cu anul acesta, magazinele online care înregistrează cele mai bune punctaje și au ales pachetul PLATINUM la înscriere, vor fi mentorate și asupra propriului business de către unii dintre cei mai cunoscuți oameni de afaceri / investitori din România.

 

Aplicații software recomandate

Blugento este soluția eCommerce SaaS completă & stabilă  

Citește tot arrow_forward

VTEX este o soluție de comerț globală, end-to-end, complet integrată, cu capabilități native de marketplace și OMS.

Citește tot arrow_forward

În contextul economic actual, un element cheie pentru dezvoltarea oricărei afaceri este eficientizarea relațiilor cu clienții. Prin urmare, dacă modelul de business al companiei tale presupune vânzarea la volum mare, implementarea unei soluții...

Citește tot arrow_forward

Tehnologia web face ca inclusiv tranzacțiile comerciale între companii să se poata realiza cu viteza și precizia specifice canalului de vânzări online. Indiferent de domeniul în care activează și de natura produselor comercializate, în zile...

Citește tot arrow_forward

Softlead Marketplace este o soluție de tip SaaS, dedicată business-urilor care vor să implementeze rapid un marketplace. Aplicația se poate personaliza, la cerere, în funcție de tipul business-ului, de industria din care provine și de spe...

Citește tot arrow_forward

Optimall WebAPI este o soluție software care te ajută la administrarea magazinelor Online. WebAPI facilitează sincronizarea comenzilor, facturilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune ERP. 

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Serviciile financiare digitale pot crește vânzările cu peste 50% prin folosirea tehnologiilor avansate de verificare a utilizatorilor

Soluția de KYC complet automatizată creată de Qoobiss reduce timpul de verificare a identității utilizatorilor de la 5 min. la 3 sec.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Top 5 aplicații software pentru administrația publică

Conform DESI (The Digital Economy and Society Index), gradul mediu de digitalizare al primăriilor din România este de doar 32.3%, dar sunt sectoare publice care în care aplicațiile software și tehnologia nu au fost prioritizate până în acest moment.

Citește articolul arrow_forward