Ai un magazin online? Află care sunt cele mai noi tendințe și strategii de SEO pentru a-ți crește vânzările

8 apr. 2015 8 apr. 2015

Succesul unei afaceri online vine din vizibilitatea pe care o are pentru comunitatea respectivă. Confruntându-ne cu motoare de căutare care elimină site-urile comerciale din topul rezultatelor pentru a le înlocui cu propriile servicii de advertising, menţinerea statutului de competitor redutabil a devenit o adevărată provocare.

Ai un magazin online? Află care sunt cele mai noi tendințe și strategii de SEO pentru a-ți crește vânzările

Succesul unei afaceri online vine din vizibilitatea pe care o are pentru comunitatea respectivă. Confruntându-ne cu motoare de căutare care elimină site-urile comerciale din topul rezultatelor pentru a le înlocui cu propriile servicii de advertising, menţinerea statutului de competitor redutabil a devenit o adevărată provocare. Pentru jucătorii de pe piaţa comerţului electronic, stăpânirea unor bune practici pentru creşterea vânzărilor online şi cunoaşterea celor mai noi tehnici poate asigura şi menţine un loc mai înalt în topul concurenţei.

În cadrul ediţiei din Bucureşti a conferinţei de comerţ electronic TeCOMM aflaţi de la Sergiu Drăgănuş şi Răzvan Gavrilaş care este cel mai important factor pentru a ajunge sus în rezultatele Google.

Răzvan Gavrilaș, este fondatorul și Chief Architect CognitiveSEO, un set de tool-uri SEO focusate pe analiza în profunzime a ranking signals. Cu o experienţă de mai bine de 10 ani în marketing afiliat şi optimizarea motoarelor de căutare, 14 ani de experienţă în programare şi web development, a trecut de la Web Developer la Super Affiliate pentru reţele internaţionale extinse.    Cu accentul pus pe tot ceea ce înseamnă motor de căutare, el a dezvoltat strategii pentru stand-out search engine updates.

undefined

În cadrul TeCOMM,  Răzvan va discuta despre importanţa link-urilor pentru a ajunge în top în rezultatele Google. El susţine că link-urile pot, fie să impulsioneze ierarhizarea site-ului tău, fie să îl penalizeze. Chiar dacă link-urile nu vor mai fi ranking signal în viitor, ele îţi vor spune întotdeauna povestea detaliată a unui site.

Învaţă cum să “citeşti” un link şi să înţelegi strategiile de marketing digital ale oricărui site, aşa cum nu a mai fost posibil in trecut!” este îndemnul lui Răzvan Gavrilaş pentru cei care vor participa la TeCOMM Bucureşti.

Sergiu Drăgănuş este Co-fondator şi CEO GeoRanker şi deţinător LocalSEOBoard.com, fiind recunoscut în cadrul industriei de search marketing ca o figură proeminentă în Local SEO. Sergiu şi-a început cariera în online în 2006, ca domainer, când domeniile .eu tocmai fuseseră lansate, prin înregistrarea şi menţinerea unui portofoliu de mai mult de 45k nume de domenii. Nevoia de identificare de tehnici de Growth-Hacking l-a determinat să înfiinţeze platforma GeoRanker, realizând analize competitive pentru lideri de renume mondial ca Rolex, Hilton, Remax.

În cadrul workshopului susținut de Sergiu la TeCOMM Bucureşti, veți învăţa cum să creaţi strategii Local SEO pentru ierarhizarea competitorilor internaţionali şi nationali în Google SERPs, prin definirea locaţiilor targetate şi a publicului ţintă, prin identificarea competitorilor şi prin optimizare continuă.

 

undefined

TeCOMM Bucureşti are loc în perioada 7-8 mai 2015 la Hotel Crowne Plaza.

Sub cupola TeCOMM stau încă 2 evenimente de profil care oferă workshopuri nişate: RoMagento şi MarkDay.

În cadrul TeCOMM, invitaţii (proprietari de magazine online sau specialişti în ecommerce) vor prezenta modele de succes, proiectele în care au fost implicaţi, vor explica ce tool-uri şi date au folosit şi mai ales vor vorbi despre elementele de care au ţinut cont pentru a construi magazine online care au atins succesul.

 

Structura evenimentului:

Prima zi, 7 mai: Conferinta generala şi RoMagento

Ziua a doua, 8 Mai: Workshopuri şi Markday

Prima zi de conferinţă este dedicată dezbaterilor şi prezentarilor, iar în paralel va alea loc  RoMagento. RoMagento este un eveniment dedicat developerilor de magazine online care folosesc platforma Magento.

A 2-a zi de conferinţă este dedicată workshopurilor şi studiilor de caz. Astfel, se vor desfăşura 12 workshopuri în 2 săli paralele pentru cei interesaţi de SEO, optimization, CRO, analytics, conversii, logistică şi trademark şi alte 6 workshopuri dedicate specialiștilor în marketing digital vor avea loc în cadrul MarkDay.

Vă puteţi înscrie la TeCOMM București pe www.bucharest.tecomm.ro, unde găsiţi lista speakerilor confirmaţi şi agenda completă a fiecărei zile. Puteti achiziţiona un bilet la preţ redus, dacă va înscrieti din timp! 

Eveniment susținut de: Zelist Monitor, Profit Share, Mediatic, Trafic.ro, Okazii.ro.

Parteneri media: Doing Business, Jurnalul de Afaceri, Manager.ro, Profit 360, Soft Lead, Anis, Marketizator, PRVenture, Agora, Agerpres, Business24, BusinessReview, CatalogdeCursuri.ro, Progresiv, AdHugger, BrandReport, Cabinetul de Business, SEM Days, SEO Monitor, RomanianCoppywriter, IAA Bucuresti, Romania Libera.

Bloggeri oficiali: Olivian Breda, Ana Matei, Marius Calugaru, Ovidiu Balcacian, Alin Vlad, Corina Scheianu.

Cauți o aplicație software?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din consultanții noștri!