59% dintre companiile care utilizează AI în asociere cu Big Data sunt mult mai eficiente

05 mai 2016

Companiile din întreaga lume încep să adopte ideea de inteligență artificială (AI) în procesul de analiză a informațiilor și o utilizează în deciziile de business. Inteligența artificială este un sistem software care acționează și reacționează ca o ființă umană. Caracteristicile unui astfel de sistem sunt: recunoașterea vocii, învățarea, planificare și rezolvarea problemelor.

59% dintre companiile care utilizează AI în asociere cu Big Data sunt mult mai eficiente

Companiile din întreaga lume încep să adopte ideea de inteligență artificială (AI) în procesul de analiză a informațiilor și o utilizează în deciziile de business. Inteligența artificială este un sistem software care acționează și reacționează ca o ființă umană. Caracteristicile unui astfel de sistem sunt: recunoașterea vocii, învățarea, planificare și rezolvarea problemelor.

Până în anul 2018, SUA va reduce numărul de persoane cu experiență și expertiză analitică la 140.000 până la 190.00 și va pregăti aproximativ 1.5 milioane de manageri pentru a înțelege și a lua decizii bazându-se pe analizele Big Data.

Cum companiile încep să adopte acest tip de software, inteligența artificială se așteaptă să anuleze cinci milioane de locuri de muncă până în anul 2020. De ce nu se tem companiile de inteligența artificială?

80% dintre managerii companiilor consideră că AI ajută angajații să fie mai productivi și generează joburi noi. Doar 15% dintre ei cred că AI într-adevăr duce la dispariția locurilor de muncă. Directorii companiilor definesc tehnologia AI ca o tehnologie care:

  • 31% gândește și acționează ca oamenii
  • 25% poate învăța mai ușor
  • 7% poate înțelege limbajul
  • 4% poate răspunde la întrebări

Cum utilizează companiile inteligența artificială?

Motivele pentru care companiile utilizează inteligența artificială sunt următoarele:

  • 5% pentru automatizarea procesului de comunicare, ce oferă managementului informații pe care le pot utiliza în luare deciziilor de business.
  • 6% pentru automatizarea procesului de comunicare, ce oferă consumatorilor informații pe care le pot utiliza în luare deciziilor.
  • 1% pentru automatizare, proces ce elimină munca manuală
  • 6% pentru monitorizare și sistemul de alerte
  • 6% pentru rapoartele automatizate
  • 6% pentru toate cele menționate anterior
  • 3% altele

Cele mai utilizate soluții de inteligență artificială sunt:

  • 8% recunoașterea vocii și răspunsul primit
  • 2% motorul de învățare
  • 4% sistemul utilizat pentru decizii
  • 6% raportarea automatizată
  • 6% aplicațiile de analiză

Cele mai utilizate sisteme de management al datelor sunt:

  • 31% vizualizarea datelor
  • 23% Business Intelligence (BI)
  • 21% aplicațiile Big Data (precum Hadoop)

58% dintre companii utilizează tehnologii Big Data. Directorii executivi consideră că aceste tehnologii sunt mai eficiente și productive atunci când sunt asociate cu inteligența artificială (AI). 53% dintre companiile ce utilizează Big Data fără AI nu sunt atât de eficiente în rezolvarea problemelor, în timp ce 59% dintre companiile care utilizează AI în asociere cu Big Data sunt mult mai eficiente.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward