59% dintre companiile care utilizează AI în asociere cu Big Data sunt mult mai eficiente

05 mai 2016

Companiile din întreaga lume încep să adopte ideea de inteligență artificială (AI) în procesul de analiză a informațiilor și o utilizează în deciziile de business. Inteligența artificială este un sistem software care acționează și reacționează ca o ființă umană. Caracteristicile unui astfel de sistem sunt: recunoașterea vocii, învățarea, planificare și rezolvarea problemelor.

59% dintre companiile care utilizează AI în asociere cu Big Data sunt mult mai eficiente

Companiile din întreaga lume încep să adopte ideea de inteligență artificială (AI) în procesul de analiză a informațiilor și o utilizează în deciziile de business. Inteligența artificială este un sistem software care acționează și reacționează ca o ființă umană. Caracteristicile unui astfel de sistem sunt: recunoașterea vocii, învățarea, planificare și rezolvarea problemelor.

Până în anul 2018, SUA va reduce numărul de persoane cu experiență și expertiză analitică la 140.000 până la 190.00 și va pregăti aproximativ 1.5 milioane de manageri pentru a înțelege și a lua decizii bazându-se pe analizele Big Data.

Cum companiile încep să adopte acest tip de software, inteligența artificială se așteaptă să anuleze cinci milioane de locuri de muncă până în anul 2020. De ce nu se tem companiile de inteligența artificială?

80% dintre managerii companiilor consideră că AI ajută angajații să fie mai productivi și generează joburi noi. Doar 15% dintre ei cred că AI într-adevăr duce la dispariția locurilor de muncă. Directorii companiilor definesc tehnologia AI ca o tehnologie care:

  • 31% gândește și acționează ca oamenii
  • 25% poate învăța mai ușor
  • 7% poate înțelege limbajul
  • 4% poate răspunde la întrebări

Cum utilizează companiile inteligența artificială?

Motivele pentru care companiile utilizează inteligența artificială sunt următoarele:

  • 5% pentru automatizarea procesului de comunicare, ce oferă managementului informații pe care le pot utiliza în luare deciziilor de business.
  • 6% pentru automatizarea procesului de comunicare, ce oferă consumatorilor informații pe care le pot utiliza în luare deciziilor.
  • 1% pentru automatizare, proces ce elimină munca manuală
  • 6% pentru monitorizare și sistemul de alerte
  • 6% pentru rapoartele automatizate
  • 6% pentru toate cele menționate anterior
  • 3% altele

Cele mai utilizate soluții de inteligență artificială sunt:

  • 8% recunoașterea vocii și răspunsul primit
  • 2% motorul de învățare
  • 4% sistemul utilizat pentru decizii
  • 6% raportarea automatizată
  • 6% aplicațiile de analiză

Cele mai utilizate sisteme de management al datelor sunt:

  • 31% vizualizarea datelor
  • 23% Business Intelligence (BI)
  • 21% aplicațiile Big Data (precum Hadoop)

58% dintre companii utilizează tehnologii Big Data. Directorii executivi consideră că aceste tehnologii sunt mai eficiente și productive atunci când sunt asociate cu inteligența artificială (AI). 53% dintre companiile ce utilizează Big Data fără AI nu sunt atât de eficiente în rezolvarea problemelor, în timp ce 59% dintre companiile care utilizează AI în asociere cu Big Data sunt mult mai eficiente.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Bitdefender îl numește pe Emilio Roman vicepreședinte de vânzări pentru regiunea EMEA

Producătorul de soluții de securitate informatică Bitdefender l-a numit pe spaniolul Emilio Roman în poziția de vicepreședinte de vânzări pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, unde va coordona îndeplinirea obiectivelor regionale de dezvoltare a companiei. Roman va fi responsabil de strategia de vânzări și go-to-market pentru regiunea EMEA.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

CAS CRM primeşte calificativul “foarte bun” în analiza Trovarit

CAS CRM a primit un scor de 1.85 (5 nesatisfăcător, 1 excelent) în cadrul studiului Trovarit derulat cu 650 utilizatori de soluţii CRM, situându-se pentru media pieţele la toate cele 24 criterii de analiza. Studiul “CRM în practică”, ajuns la cea de a cincea ediţie,  examinează nivelul de satisfacţie în utilizarea sistemelor CRM şi impactul acestor...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Cum adaptăm rapid un business cu ajutorul unui ERP?

În perioadele dificile, așa cum este cazul pandemiei cu COVID-19, cele mai multe dintre companii aleg să extindă liniile de business cu noi produse sau servicii complementare pentru a crește vânzările și pentru a genera profit.

Citește articolul arrow_forward