Managementul unui business cu piese auto necesită organizare, eficiență și capacitate de scalare/creștere. De aceea, digitalizarea este esențială, fiind principalul instrument ce poate susține dinamica vânzărilor.

5 tipuri de aplicații software pentru magazine de piese auto

Iată care sunt cele mai importante 5 tipuri de aplicații software dedicate unui magazine de piese auto:

Dacă ai un magazin de piese auto (sau un service auto), atunci, cu siguranță, ai nevoie de cea mai bună organizare a stocurilor de echipamente sau anvelope. Soluțiile software dedicate gestiunii stocurilor oferă un plus de trasabilitate și transparență, având acces în timp real la date despre: stocuri existente, alerte setate pe loturi, pentru a știi din timp care sunt produsele ce necesită plasarea unor comenzi noi, managementul prețurilor, discount-urilor. 

De asemenea, soluțiile de gestiune a stocurilor oferă date despre tipurile de produse existente/vândute în funcție de anumite tipuri de caracteristici specifice (coduri, dimensiuni, tip produs, utilitate etc.).

soluție software de tip CRM re poate ajuta să ții legătura comercială cu furnizori, parteneri și clienți. Practic, să gestionezi întreaga activitate de vânzări dintr-un singur loc.

În cazul în care vinzi piese auto sau pneuri/anvelope online, ai nevoie de o platformă de e-commerce, care să poată gestiona stocuri, inventare și să fie un instrument care să ajute în promovarea produselor. De asemenea, cu ajutorul unei platforme de comerț electronic, poți lărgi aria de vânzare, atât la nivel național, cât și internațional sau te poți integra cu platforme de tip marketplace pentru a crește șansele de conversie ale clienților.

Cele mai des întâlnite module: căutare piese după cod/serie/VIN, integrare cataloage de produse de la furnizori, export catalog.

Aplicațiile software de tip WMS, cu rol în gestiunea depozitelor, oferă un plus de vizibilitate în zona care “alimentează” cu produse fluxul de vânzare/distribuție. Aceste soluții software automatizează fluxurile de lucru din depozite (colectare, recepție, ambalare, distribuție), fiind o componentă de comunicare cu magazinele, dar și cu segmentul de contabilitate sau de management.

Ai nevoie de toate aceste aplicații? Atunci, cel mai probabil, compania ta are fluxuri de lucru complexe, iar cea mai potrivită soluție software este cea de tip ERP (Enterprise Resource Planning). Un ERP solid te poate ajuta să duci business-ul la nivelul următor, să crești echipa, vânzările și să dezvolți noi proceduri, pe baza activităților interne. Mai mult decât atât, aplicațiile software ERP conțin, de cele mai multe ori, și alte module de care este posibil să ai nevoie, cum ar fi: managementul flotelor, rapoarte/statistici, urmărirea comenzilor etc.

Solicită o ofertă personalizată pentru magazinul tău de piese auto prin completarea formularului de mai jos sau trimite un e-mail pe adresa [email protected].

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare