How to Web Startup Spotlight a selectat cele 32 de startup-uri în tehnologie care vor participa între 25 și 27 noiembrie în program. Acestea vor avea astfel ocazia să discute cu peste 50 de mentori cunoscuți din industrie, să încheie investiții și parteneriate de distribuție, și să concureze pentru premiile în valoare totală de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al programului.
32 de startup-uri în tehnologie din Bulgaria, Croația, Grecia, Lituania, Moldova, Polonia, România, Slovacia și Ungaria vor participa anul acesta la How to Web Startup Spotlight. Acestea dezvoltă produse cu potențial la scară globală în domenii precum software, hardware, Internet of Things, mobile, fintech sau medtech. Finaliștii au fost selecționați de un juriu de specialitate având în vedere criterii precum experiența echipei, dimensiunea pieței și tendințele actuale, validarea utilizatorilor, creșterea inițială, costul de achiziție, scalabilitatea și fezabilitatea afacerii.
Cine sunt finaliștii How to Web Startup Spotlight?
- BatSuite (Slovacia): smartwatch și aplicație mobilă care ajută persoanele cu deficiențe de vedere să se orienteze mai ușor.
- BranchTrack (Latvia): instrument de training online în domeniul vânzărilor și alte arii conexe care te ajută să parcurgi toate etapele unui proces real de vânzare în cadrul unei simulări.
- Catwalk15 (România): aplicație mobilă care ajută utilizatorii să primească sfaturi vestimentare și să se inspire.
- Crowdio (Bulgaria): web chat online global care ajută companiile să își crească vânzările pe Internet prin convertirea prospecților în consumatori reali.
- EDM Designer (Ungaria): editor de e-mail responsiv cu ajutorul căruia utilizatorii pot crea template-uri HTML în câteva minute.
- Fentury (Moldova): aplicație mobilă care te ajută să-ți analizezi, planifici și economisești resursele materiale oricând și oriunde te-ai afla.
- FireVibes (România): player portabil care acompaniază dispozitivul utilizatorului (telefon, laptop) fără a necesita un amplificator extern pentru căștile profesionale.
- FreeWiFi (România): platformă prin care companiile care oferă conexiune WiFi publică pot să obțină informații despre clienți și să creeze campanii de mobile marketing targetate.
- GameGif (România): aplicație mobilă care le arată utilizatorilor un video de 7 secunde cu secvențe din joc pentru ca aceștia să poată decide în cunoștință de cauză dacă vor să îl descarce.
- Gaming Battle Grounds (Bulgaria): platformă de eSport care aduce împreună pasionații de jocuri și îi ajută să creeze competiții online.
- Gigalize (Grecia): platformă online unde membrii comunității pot crea și susține campanii pentru a aduce artiștii favoriți la ei în oraș.
- Grajdanite (Bulgaria): aplicație mobilă care monitorizează traficul rutier, trimite notificări utilizatorilor și le permite să raporteze situațiile în care legea este încălcată.
- InnerTrends (Romania): soluție de web analitics care ajută aplicațiile web și site-urile de e-commerce să monitorizeze activitatea clienților
- Jaboo (Romania): un set de brățari inteligente care accelerează și îmbunătățesc tehnica sportivilor prin măsurarea vitezei, a forței sau a caracteristicilor antrenamentelor.
- Lighty (Romania): primul proiector mobil inteligent care are capacități robotice: mișcare panoramică, conectivitate wireless și control al vocii.
- Melissa Climate (Bulgaria): o aplicație mobilă care te ajută să economisești energie și bani prin controlarea funcțiilor aerului condiționat de la distanță.
- Monday (Romania): platformă B2B care ajută clinicile de nutriție și sălile de fitness să integreze tehnologia în produsele și serviciile pe care le oferă, să își îmbunătățească modul de comunicare cu clienții, crescându-și astfel vânzările.
- MyTeleTouch (Bulgaria): telecomandă universală pentru televizoare inteligente, console de joc, calculatoare și boxe.
- Onyx Beacon (Romania): ajută companiile să dezvolte aplicații mobile pentru retail și evenimente, adapate la context.
- PKRM (Polonia): platformă de servicii localizate bazată pe o tehnologie patentată de identificare a telefoanelor mobile.
- Retargeting.biz (România): software de retargeting care ajută companiile din industria e-commerce să interacționeze rapid cu utilizatorii interesați e produsele online.
- SafeDrive (România): aplicație mobilă care îmbunătățește siguranța traficului răsplătind șoferii care nu utilizează telefonul la volan cu puncte care pot fi apoi convertite în produse și servicii în rețeaua de companii partenere.
- Scooterson (România): primul scuter inteligent care se conectează la dispozitivele mobile pentru a afișa viteza, bateria și alte date statistice pe care le încarcă în cloud și care pot fi share-uite cu prietenii.
- Seeds Unified (România): platformă integrată pentru realizarea de chestionare, adresată celor care gestionează un volum mare de date.
- SpringTab (Ungaria): platformă digitală pentru publicarea de conținut personalizat în mod automat.
- Sybrillo (Ungaria): dispozitiv rezistent la apă care ajută utilizatorii să folosească filmările la rezoluție bună ale camerelor GoPro, le oferă control remote, stabilizare și opțiuni de control al mișcării.
- Symme3D (România): platformă Delta multifuncțională pentru imprimare 3D, PCB miling și inscripționare cu laser.
- Tickey (Bulgaria): aplicație de ticketing pentru transportul urban care ajută utilizatorii să plătească biletele prin smartphone și folosește tehnologie iBeacon pentru a localiza vehiculele în care se află.
- TinTag (România): dispozitiv reîncărcabil de tracking care ajută utilizatorii să își găsească obiectele sau animalele de companie mai ușor.
- Tourgent (Croația): software de gestiune a afacerilor pentru companiilor de transport auto de călători.
- Transit Art (Polonia): platformă care ajută companiile de transport să vizualizeze ușor informațiile despre călători prin intermediul site-urilor și al aplicațiilor mobile.
- Wyze (Ungaria): aplicație web care oferă utilizatorilor o centralizare automată a fondurilor prin agregarea datelor din mai multe conturi bancare.
Programul How to Web Startup Spotlight
Dezvoltat în parteneriat cu IXIA, cu susținerea Telekom Romania, Bitdefender, CyberGhost, Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei în România, Mozilla, Okapi Studio și EIT Digital, How to Web Startup Spotlight va debuta miercuri, 25 noiembrie, cu o sesiune de pitching în urma căreia juriul va selecționa cele 8 echipe care vor prezenta pe scena principală a conferinței. Ulterior, echipele vor participa la workshop-urile și evenimentele dedicate care se vor desfășura la TechHub Bucharest.
Pe 26 și 27 noiembrie, finaliștii Startup Spotlight vor participa la How to Web Conference 2015, vor discuta în mod direct cu potențiali investitori și parteneri comerciali, își vor prezenta produsul în fața audienței, pe una dintre cele două scene ale conferinței, și vor concura pentru premiile în valoare totală de 20.000 USD oferite de IXIA, partener principal al programului.
Startup Spotlight se desfășoară în paralel cu How to Web Conference 2015, cel mai important eveniment dedicat inovației în tehnologie și antreprenoriatului din Europa de Sud-Est. Participanții la conferință vor avea ocazia să cunoască unele dintre cele mai promițătoare startup-uri în tehnologie din regiune și să se conecteze la ecosistemul antreprenoriatului în tehnologie, alături de cele peste 1000 de persoane care vor face parte din audiență. Biletele de tip Early Bird sunt disponibile online pe site-ul conferinței.