ZenB2B EDI este partenerul de încredere pentru gestionarea completă a schimbului de date electronic (fully managed EDI). Platforma noastră integrată suportă diverse tipuri de tranzacții EDI, oferind o integrare perfectă cu sistemele existente. Externalizarea gestionării EDI către ZenB2B permite companiilor să reducă complexitatea operațională, să economisească timp și bani, să îmbunătățească acuratețea datelor să beneficieze de o implementare rapidă.
Cu peste 20 de ani de experiență în IT, logistică si transport, echipa noastră oferă soluții EDI scalabile și flexibile, care optimizează operațiunile prin automatizarea proceselor manuale și reducerea erorilor umane. Gestionăm toate aspectele tehnice, de la definirea cerințelor până la monitorizarea continuă, permițându-vă să vă concentrați pe activitatea dumneavoastră principală. Scopul nostru este să devenim partenerul EDI preferat, oferind performanțe excepționale și suport dedicat.
Avantaje:
Standardizarea și decuplarea procesului EDI: Oferă scalabilitate, flexibilitate, reducerea complexității și a costurilor, îmbunătățirea performanței și permite companiilor să se concentreze pe activitatea principală.
Schimb diversificat de documente: comenzi, confirmări intrări/ieșiri, masterdata, stocuri, parteneri, miscari de stocuri, etc.
Integrare rapidă
Acces facil la documentația EDI pentru consultare
Personalizarea și completarea datelor interschimbate: Pentru scenarii în care sistemul dumneavoastră nu poate stoca detalii suplimentare sau personalizate conform cerințelor partenerilor (cod extern client, cod extern produs, identificator de adresă etc.), datele pot fi adăugate ușor cu ajutorul platformei ZenB2B.
Demo/trial
Suport tehnic
Instruire
Integrare cu alte sisteme
Accesare de pe dispozitive mobile
Sistem de operare
Modalitate de licențiere
Modalitate de accesare
Metro, Lidl, Auchan, Mega Image, etc
ERP, WMS, TMS, CRM, etc.
Fan Courier, Same Day, Cargus
EDIFACT, EANCOM, ANSI X12, SAP IDoc, XML, JSON, CSV, etc.
SFTP, FTP2, HTTPS, AS2
Permite renunțarea la multitudinea de formate EDI și/sau canale de comunicație utilizate în relația cu partenerii de afaceri. Odată utilizat acest standard, nu mai este necesar să faceți modificări interne la solicitarea partenerilor, iar procesul de interfațare cu noi parteneri de business devine scalabil și complet simplificat.
Permite monitorizarea eficientă a mesajelor ED
Alerte si notificari conform regulilor de business
Permite tipărirea de etichete logistice, cum ar fi etichetele GS1, etichete pentru produse, etc., precum și alte tipuri de documente, cum ar fi Aviz, NIR, CMR, Packing List, direct din fluxurile EDI existente
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația ZenB2B EDI completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!