Despre ZenB2B EDI

ZenB2B EDI este partenerul de încredere pentru gestionarea completă a schimbului de date electronic (fully managed EDI). Platforma noastră integrată suportă diverse tipuri de tranzacții EDI, oferind o integrare perfectă cu sistemele existente. Externalizarea gestionării EDI către ZenB2B permite companiilor să reducă complexitatea operațională, să economisească timp și bani, să îmbunătățească acuratețea datelor să beneficieze de o implementare rapidă. 

Cu peste 20 de ani de experiență în IT, logistică si transport, echipa noastră oferă soluții EDI scalabile și flexibile, care optimizează operațiunile prin automatizarea proceselor manuale și reducerea erorilor umane. Gestionăm toate aspectele tehnice, de la definirea cerințelor până la monitorizarea continuă, permițându-vă să vă concentrați pe activitatea dumneavoastră principală. Scopul nostru este să devenim partenerul EDI preferat, oferind performanțe excepționale și suport dedicat. 

Avantaje: 

  • Standardizarea și decuplarea procesului EDI: Oferă scalabilitate, flexibilitate, reducerea complexității și a costurilor, îmbunătățirea performanței și permite companiilor să se concentreze pe activitatea principală. 

  • Schimb diversificat de documente: comenzi, confirmări intrări/ieșiri, masterdata, stocuri, parteneri, miscari de stocuri, etc. 

  • Integrare rapidă 

  • Acces facil la documentația EDI pentru consultare 

  • Personalizarea și completarea datelor interschimbate: Pentru scenarii în care sistemul dumneavoastră nu poate stoca detalii suplimentare sau personalizate conform cerințelor partenerilor (cod extern client, cod extern produs, identificator de adresă etc.), datele pot fi adăugate ușor cu ajutorul platformei ZenB2B.