Modalitate de accesare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Aplicatia ofera posibilitatea administrarii unui numar nelimitat de sedii, cabinete, saloane, specializari, departamente
Widget pentru integrarea in website a calendarului de rezervari astfel incat sa poata fi accesibil clientilor si sa se poata programa singuri
Introducere sistem de vouchere pentru fidelizarea clientilor si posibilitatea afisarii si valorificarii ofertelor sau reducerilor
Sistem de conturi prin care clientii se pot autentifica pentru a realiza comenzi noi sau pentru a-si administra datele sau cererile
Pachet complet care include atat aplicatia si panoul de administrare cat si interfata pentru utilizatori (website intuitiv)
Posibilitate gestionare si calcul automat al tips-urilor si comisioanelor divizate la nivel de angajat si reflectate in rapoarte
Administrare complexa a concediilor si zilelor libere pentru toti angajatii introdusi in sistem pe diferite criterii
Sistem de gestiune a cheltuielilor aferente angajatilor operatori: salariu de baza si comision pentru a calcula toate datoriile lunare
Calendar interactiv care prezinta in mod unitar sau la nivelul fiecarui specialist planul de lucru pentru ziua curenta si pentru viitor
Transmitere alerte si notificari prin SMS catre clientii programati pentru a transmite anumite informatii: reminder, oferte, discount-uri
Notificari prin email sau sms cu mesaje de sarbatori, reduceri, la multi ani, vouchere cadou pentru fidelizarea clientilor
Gestiune incasari, emitere bon fiscal prin casa de marcat sau factura fiscala si extragere in rapoarte relevante
Sistemul contabilizeaza datele si le extrage in rapoarte relevante de tipul: vanzari, incasari, eficienta angajati, top clienti, zile nastere angajati
Suport pentru acordul clientilor cu privire la anumite procedur: GDPR, Informare cu privire la potentialele riscuri legate de procedurile prestate
Angajatii se pot autentifica si pot avea acces in mod restrictionat la modulele aplicatiei in functie de responsabilitatile lor
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația XBEAUTY, Soft de Gestiune dedicat Saloanelor de Infrumusetare completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!