Despre SALESmanago CRM

Aceasta aplicatie de management al relației cu clienții (CRM) permite gestionarea bazei de date de contact într-un mod rapid și ușor. Se poate personaliza această caracteristică în funcție de nevoile companiei. 

Aplicatia este menita sa asigure importul de date, sa stocheze si sa gestioneze informatiile de contact, sa creeze analitice si sa asigure exportul de date.


Functionalitatile prezente in cadrul aplicatiei sunt:

  • Managementul contactelor
  • Segmentare avansata a contactelor
  • Taskuri, note, remindere
  • Sales Funnels Management
  • Rapoarte de performanta a echipei de vanzari
  • Rapoarte si analiza pentru Sales Funnels
  • e-Mail Tracking pentru echipa de vanzari
Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități pentru CRM - Customer Relationship Manager
  • Managementul clienților
  • E-mail marketing
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
Modalitate de accesare
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Instruire
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației

Solicită un demo pentru SALESmanago CRM

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SALESmanago CRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!