Venim in intampinarea nevoilor de digitalizare ale clientilor oferindu-le serviciile platformei Qdesk.Qdoc: generarea si gestionarea de documente precompletate automatQcod: generarea si gestionarea de coduri tip QR ce pot fi associate diverselor entitati inregistrate in platforma Qdesk (ex: echipamente/legitimatii/bariere access/etc)Qinventar: gestionarea procesului de inventariere si monitorizare a echipamentelor/utilajelorQplan: managmentul actiunilor si evenimentelor publice sau private din cadrul unei organizatii (ex: informare, alertare, planificare, corelare actiuni, etc)Qtel: gestionarea prin intermediul unei centrale telefonice virtuale integrate cu functionalitatile de tip Interactive Voice Response (IVR), ACD si CTIQharta: identificarea si localizarea rapida a locatiilor de unde sunt solicitate serviciile/produsele organizatiei sau a echipamentelorQtraining: management-ul planificarilor de training, a fluxului de aprobari, a proceselor de evaluare si dezvoltare profesionala, incorporand resurse robotizate
Citește mai mult