Despre rabarburaMRP

rabarburaMRP - Managementul Proiectelor de Producție 

Ce este?

Modulul MRP (Material Requirements Planning), nativ integrat cu soluția rabarburaERP, sprijină activ compania ta în organizarea și managementul resurselor materiale și umane pentru proiectele de producție.

Este un instrument complet prin care ai control total asupra procesului de producție, optimizezi consumul și asiguri calitatea produselor finale în termenele și bugetele alocate.

 

Funcționalități și puncte forte

Modulul oferă toate funcționalitățile standard necesare:

  • Configurare șabloane/rețete de producție
  • Configurare cheltuieli indirecte

Punctele forte, sunt date de integrarea și automatizările cu departamentele interconectate:

  • Planifici producția în funcție de comenzile de vânzare: lansezi comenzi de producție direct din modulul Vânzări.
  • Automatizare Necesar de aprovizionat: interoghezi stocul privind necesarul de aprovizionat și lansezi comandă de achiziție.
  • Generezi documentele de stoc în timp real: stocul scriptic reflectă realitatea din teren.

 

Top 5 Beneficii

Concret, pe ce instrumente te vei baza și la ce ajută:

Ce primești?

La ce ajută?

Definești în detaliu materiile prime,
activitățile și timpul necesar, utilajele și resursele umane      

Planificare detaliată a proiectelor de producție

Controlezi cheltuielile cu utilajele,
costul materiilor prime și al serviciilor prestate de terți

Reduci risipa financiară

Aloci numere de serie componentelor
și gestionezi eficient inventarul

Trasabilitate completă

Ajustezi activitățile în timp real
și folosești eficient capacitatea de producție

Maximizezi randamentul și reduci timpul mort

Interoghezi detaliat necesarul de materiale

Optimizezi stocul și procesul de achiziție

 

 

În esență

Prin utilizarea Modulului MRP al rabarburaERP optimizezi atât managementul operațional al activității de producție, cât și fluxurile de lucru cu departamentele interconectate.