Despre Modul Comenzi

Acest modul permite urmărirea întregului proces desfășurat cu furnizorii/clienții, de la comenzi, până la distribuirea acestora, având următoarele funcționalități și avantaje:

  • se pot stabili prețuri în mod automat, chiar în timp ce se introduc, folosind reguli de stabilire a prețurilor și discount-uri care se definesc
  • permite gestionarea informațiilor implicite în comenzi dintr-o varietate de surse, cum ar fi: clienți, acorduri și liste de prețuri, astfel încât comenzile să fie introduse rapid și precis
  • se poate verifica disponibilitatea unui produs la data promisă și rezervarea liniilor de comenzi pentru a satisface cerințele clientului
  • valorile implicite ale comenzilor sunt definite de utilizator, dandu-vă astfel un control complet asupra sursei și priorității valorilor implicite introduse

Modulul Comenzi se integrează strâns cu alte module din aplicația Manager Financiar, contribuind în mod substanțial la realizarea unui sistem performant de management al tuturor informațiilor existente în cadrul companiei.

Iată care sunt operațiile specifice modulului:

  • comenzi confirmate de clienți și de furnizori
  • comenzi emise și primite
  • cursuri valutare zilnice
  • distribuirea comenzilor
  • facturi emise proforme     

Aceste sunt rapoartele specifice care pot fi emise:

  • comenzi confirmate emise și primite nefacturate
  • comenzi emise nefacturate și neconfirmate
  • comenzi primite nefacturate, neconfirmate și neemise
  • distribuirea comenzilor primite
  • situația rezervărilor
  • situația rezervărilor din gestiunea centrală
  • vechimea stocurilor
  • informații despre discount-urile acordate, parteneri și stocul de produse
  • extrasul de sold al clienților
  • lista de prețuri
  • necesar de distribuit