Despre Galaxy CRM

Galaxy CRM este sistemul de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) care organizează, monitorizează, gestionează și optimizează relațiile cu clienții pentru orice afacere.

Iata avantajele competitive fata de alte aplicatii:

  • Sincronizare cu MS Outlook
  • Posibilitatea de editare a fluxurilor de lucru la diferite niveluri, cu aprobatori si beneficiari multipli
  • Posibilitatea de monitorizare a ciclurilor de vanzari de la etapa initiala de interes pana la generare oferta in aplicatia Gestionare Comerciala
  • Corelatii multiple a contactelor cu companiile (de exemplu un contabil oferind servicii mai multor companii)
  • Generare in masa a unei sume de activitati pentru o campanie si ameilauri personalizate ale acesteia, SMS-uri, scrisori, fax-uri etc
  • KPI: oportunitati vanzari deschise, oportunitati castigate/ pierdute intr-o anumita perioada, etc
  • Integreaza si monitorizeaza structura organizatorica a companiei, oferind posibilitatea de a atribui sarcini unei anumite persoane pe baza rolului si pozitiei din companie, gestionarea intalnirilor, alocare utilizatori sau echipament inactiv, etc
  • Ofera un sistem de securitate avansat pe baza organigramei companiei, in functie de diferitele roluri care pot exista intr-un departament - divizie.