FieldOS
- Aplicație recomandată
Scade volumul de muncă al angajaților dumneavoastră și reduce întârzierile interpersonale și interdepartamentale în transmiterea sarcinilor și informațiilor.
Scurtează timpul pentru rezolvarea sarcinilor. Angajații află imediat că a fost creată și atribuită o sarcină. Aceștia pot accesa informațiile adiacente imediat.
Evidențiază tratabilitatea prin centralizarea informațiilor despre stadiul sarcinilor, personalul implicat și resursele utilizate (durate, categorii, consumabile, costuri etc.).
Crește nivelul de conformitate al sarcinilor prin urmărirea și verificarea respectării pașilor predefiniți (liste de verificare) în fiecare sarcină.
Elimină riscul de a nu emite sau pierde documente la închiderea unei sarcini (documente de predare etc.) prin emiterea automată a acestora și stocarea lor în mod digital.
Modalitate de accesare
Modalitate de licențiere
Sistem de operare
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
Instruire
Suport tehnic
Demo/trial
Permiteți clienților, vizitatorilor sau angajaților dvs. să creeze și să monitorizeze cereri de orice fel prin mai multe metode moderne. Cererile sunt analizate și transformate în sarcini.
Creați și gestionați sarcini, monitorizați angajații și contractorii, atât la birou, cât și pe teren, în timp ce îndeplinesc sarcinile. Creați și implementați liste de verificare și alți pași obligatorii pentru creșterea eficienței.
Creați sarcini programate pentru orice tip de activitate și setați alerte pentru a anunța (automat) angajații și contractorii în timp util. Nu ratați niciodată o sarcină obligatorie sau legală. Urmăriți tot ce s-a făcut de-a lungul timpului.
Încărcați fișiere și asociați-le cu orice tip de element din aplicație: clienți, locații, echipamente, piese de schimb și consumabile, venituri, cheltuieli, sarcini etc. Interfața este ușor de utilizat, oferind funcții de acces facil, administrare și partajare.
Automatizați pașii din fluxul de lucru al companiei dvs. prin reguli predefinite sau prin algoritmul FieldOS. Vă permite să eliminați personalul neesențial sau alte elemente din fluxul de lucru al sarcinilor de luare a deciziilor și rezolvării acestora.
Importați toate datele direct din fișierele xls sau csv în 3 pași simpli: selectați fișierul, mapați câmpurile și efectuați importul. Puteți utiliza instrumentele noastre de integrare API predefinite sau personalizate la cerere pentru a facilita acest proces.
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația FieldOS completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!