Despre Entersoft CRM

Entersoft CRM® este o soluție avansată pentru gestionarea relațiilor cu clienții și partenerii de afaceri, dedicată susținerii proceselor din cadrul departamentelor de Vânzări, Marketing, Suport Clienți și Service ale unei organizații. Aceasta permite obținerea unei perspective de 360 de grade asupra relațiilor cu clienții, integrând toate informațiile despre aceștia existente în companie, precum contacte, comenzi, contracte, livrări și facturi. Soluția este integrată nativ cu Entersoft ERP, dar și cu alte sisteme ERP existente pe piață.

Beneficiile Entersoft CRM®

Entersoft CRM® este un instrument puternic pentru planificarea, organizarea și monitorizarea proceselor de afaceri și a tranzacțiilor cu partenerii. Beneficiile includ:

  • Creșterea vizibilității asupra clienților: Obțineți o imagine completă a relațiilor cu clienții.
  • Intensificarea lucrului în echipă: Facilitarea colaborării eficiente între departamente.
  • Creșterea eficienței și productivității: Automatizarea proceselor și accesul rapid la informații.
  • Îmbunătățirea suportului acordat clienților: Asigurarea unui serviciu de calitate și prompt.

Caracteristici principale

  • Integrare cu Microsoft® Outlook: Permite accesul la informații în timp real utilizând aceleași instrumente de birou.
  • Disponibilitate pe echipamente mobile: Accesibilitate prin telefoane inteligente și tablete cu diverse sisteme de operare.

Funcționalități avansate

Entersoft CRM® oferă funcționalități avansate și unelte de raportare și analiză care permit companiilor să deruleze campanii eficiente de marketing, să identifice și să exploateze rapid oportunitățile și să deruleze strategii coerente de vânzare și service. Aceste funcționalități includ:

  1. Managementul Relațiilor cu Clienții

    • Automatizarea Forței de Vânzări (SFA)
    • Gestionarea Comisioanelor de Vânzări
    • Managementul Oportunităților și Lead-urilor
    • Administrarea Contractelor și Abonamentelor
  2. Campanii de Marketing

    • Profilul Clienților & Segmentarea Pieței
    • Campanii de Marketing
    • Chestionare / Sondaje
    • SMS/MMS Marketing
    • Gestionarea Evenimentelor
  3. Managementul Serviciilor & Relațiilor cu Clienții

    • Gestionarea Serviciilor
    • Service Level Agreement (SLA) Management
    • Gestionarea Reclamatiilor
    • Gestionarea Bazei de Cunoștințe
  4. Integrare cu centrale telefonice de tip CTI (Computer Telephony Integration)

  5. Integrare cu soluții de e-mail precum Microsoft Outlook și Lotus Notes

Flexibilitate și scalabilitate

Entersoft CRM® poate fi utilizat ca soluție independentă sau ca o componentă integrată a suitei Entersoft ERP. Soluția oferă flexibilitate și scalabilitate, permițându-vă să creșteți și să vă adaptați în funcție de nevoile afacerii dvs., menținându-vă astfel cu un pas înaintea concurenței.

Cu Entersoft CRM®, companiile pot obține o gestiune eficientă a relațiilor de afaceri, îmbunătățind în același timp eficiența operațională și satisfacția clienților.