Despre Dynamic DOX

Dynamic DOX® permite proiectarea vizuală și implementarea de procese organizaționale în format digital, fără a fi nevoie de dezvoltare software sau de cunoștințe tehnice. Platforma a fost concepută pentru a simplifica munca oamenilor prin sistematizarea și optimizarea activității din orice domeniu – instituții publice, educație, sănătate, energie, transporturi, finanțe și bănci, telecom, producție, comerț.

Low code. Implementare rapidă. Proiectare vizuală.

Dynamic DOX® facilitează tranziția digitală și modernizarea organizațiilor prin trecerea de la procese și proceduri nestructurate, la procese digitale optimizate, de la informații greu accesibile, la informații digitale disponibile imediat.

Editor fluxuri de lucru

Dynamic DOX® a fost conceput pentru oameni, astfel încât totul să fie cât mai simplu de învățat și utilizat și să ascundă de utilizatori detaliile tehnice complexe. Cu ajutorul instrumentelor vizuale de proiectare a fluxurilor de lucru poți configura procese operaționale prin operații simple de drag & drop a unor elemente predefinite.

Editor de formulare

Folosind designerul de formulare, pot fi create orice tip de formulare electronice cu un efort minim și fără a fi nevoie de dezvoltări software sau intervenții ale programatorilor. Editorul de formulare permite crearea de formulare standard sau complexe (multi-view) în mod vizual, grafic, prin simple operații de drag & drop.

Editor și generator de documente

Dynamic DOX® permite organizațiilor să genereze automat documente pe baza informațiilor introduse în sistem. Această funcționalitate este foarte utilă pentru scenarii în care este necesar un document tipărit (ex: autorizații, certificate, contracte, facturi, cereri de achiziție etc.). Editorul și generatorul de documente permite utilizatorilor să creeze șabloane de documente care pot fi folosite pentru a genera automat documente (PDF, Word etc.), folosind informații existente.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități pentru BPM - Business Process Management
  • Notificări automate
  • Versionare procese
  • Simulare procese
  • Comparator privind versiunile de procese
  • Execuția proceselor
  • Creare de formulare
  • Comunicare internă
  • Jurnalizare activități
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
  • Instalare pe mobil (Android nativ)
  • Instalare pe mobil (iOS nativ)
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • SaaS
  • On premises
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Instruire
  • Prin intermediul documentației
Demo/trial
  • Demo individual
  • Demo în cadrul unei prezentări

Solicită un demo pentru Dynamic DOX

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Dynamic DOX completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!