Despre Dynamic DOX

Dynamic DOX® permite proiectarea vizuală și implementarea de procese organizaționale în format digital, fără a fi nevoie de dezvoltare software sau de cunoștințe tehnice. Platforma a fost concepută pentru a simplifica munca oamenilor prin sistematizarea și optimizarea activității din orice domeniu – instituții publice, educație, sănătate, energie, transporturi, finanțe și bănci, telecom, producție, comerț.

Low code. Implementare rapidă. Proiectare vizuală.

Dynamic DOX® facilitează tranziția digitală și modernizarea organizațiilor prin trecerea de la procese și proceduri nestructurate, la procese digitale optimizate, de la informații greu accesibile, la informații digitale disponibile imediat.

Editor fluxuri de lucru

Dynamic DOX® a fost conceput pentru oameni, astfel încât totul să fie cât mai simplu de învățat și utilizat și să ascundă de utilizatori detaliile tehnice complexe. Cu ajutorul instrumentelor vizuale de proiectare a fluxurilor de lucru poți configura procese operaționale prin operații simple de drag & drop a unor elemente predefinite.

Editor de formulare

Folosind designerul de formulare, pot fi create orice tip de formulare electronice cu un efort minim și fără a fi nevoie de dezvoltări software sau intervenții ale programatorilor. Editorul de formulare permite crearea de formulare standard sau complexe (multi-view) în mod vizual, grafic, prin simple operații de drag & drop.

Editor și generator de documente

Dynamic DOX® permite organizațiilor să genereze automat documente pe baza informațiilor introduse în sistem. Această funcționalitate este foarte utilă pentru scenarii în care este necesar un document tipărit (ex: autorizații, certificate, contracte, facturi, cereri de achiziție etc.). Editorul și generatorul de documente permite utilizatorilor să creeze șabloane de documente care pot fi folosite pentru a genera automat documente (PDF, Word etc.), folosind informații existente.