Despre Cloud Contact Center

Solutie completa de Contact Center in Cloud prin care este creata si administrata o buna relatie cu clientii pe multiple medii de comunicare: telefon, SMS, e-mail, chat, www, social media.

Avantaje:

  • comunicatii integrate
  • serviciu clienti (Inbound Call Center)
  • solutie eficienta de marketing si vanzari (Outbound Call Center)
  • implementare flexibila (Cloud public, Cloud privat sau in locatia clientului)
Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5

Solicită un demo pentru Cloud Contact Center

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Cloud Contact Center completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!