Aplicatia ofera o gama intreaga de facilitati, astfel incat utilizatorii, echipa Merp, sa aiba o gestiune completa asupra evaluarii riscurilor obtinand rezultatele cele mai bune. De asemenea, rapoartele se genereaza intr-o forma atractiva si usor de urmarit.
Merp-Manager include urmatoarele module:
1.Gestionarea posturilor de lucru
2.Gestionarea lucratorilor
3.Gestionarea Echipamentelor individuale de protectie (EIP)
4.Gestionarea activitatilor principale din companie
5.Gestionarea evenimentelor care au avut sau care vor avea loc in companie
6.Gestionarea Zonelor cu risc ridicat si specific
7.Audit intern simplu sau complex
8.Evaluarea riscurilor profesionale
9.Gestionarea masurilor de prevenire si protectie si urmarirea implementarii acestora
10.Manager de rapoarte
Licenta pe termen nelimintat.
Ce poate face MERP-Manager pentru afacerea ta?
Pe plan uman:
- Cresterea gradului de siguranta la locurile de munca
- Reducerea numarului de accidente de munca si imbolnaviri profesionale
- Cresterea gradului de satisfactie al lucratorilor, prin ameliorarea conditiilor de munca
Pe plan financiar:
- Reducerea costurilor legate de accidentele de munca si imbolnaviri profesionale
- Optimizarea profitului companiei, prin cresterea productivitatii muncii
- Suport informational pentru sedintele trimestriale ale Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca
- Posibilitatea gestionarii unui numar mare de evaluari pentru mai multe societati si actualizarea rapida a acestora
- Siguranta faptului ca v-ati realizat obligatiile legale si ca, in cazul unui control, aveti toate documentele solicitate
- Instalare pe calculator/server - Windows
- SaaS
- Windows
- Nu
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
- Permanent (24/7)
MERP manager-Managementul riscurilor
MERP-Manager include urmatoarele module:
1.Gestionarea posturilor de lucru 2.Gestionarea lucratorilor 3.Gestionarea Echipamentelor individuale de protectie (EIP) 4.Gestionarea activitatilor principale din companie 5.Gestionarea evenimentelor care au avut sau care vor avea loc in companie 6.Gestionarea Zonelor cu risc ridicat si specific 7.Audit intern simplu sau complex 8.Evaluarea riscurilor profesionale 9.Gestionarea masurilor de prevenire si protectie si urmarirea implementarii acestora 10.Manager de rapoarte
Modulul Gestionarea posturilor de lucru permite:
Definirea tuturor posturilor de lucru din companie Pentru fiecare post de lucru se vor introduce datele necesare Informatia este operata o singura data si este accesibila oricarui modul ii este necesara Generarea listei posturilor de munca ce necesita autorizari, atat interne cat si externe Generarea listei posturilor de munca ce necesita control medical periodic, testare aptitudini,control psihologic Tiparirea situatiilor selectate de utilizator
Modulul Gestionarea lucratorilor permite:
Introducerea nominala a lucratorilor si asocierea cu posturile din Modulul Gestionarea posturilor de lucru Pentru fiecare lucrator, aplicatia MERP-Manager permite introducerea/modificarea datelor personale Definirea de grupuri de lucratori, pentru care se pot atribui actiuni specifice sau se pot obtine rapoarte doar pentru lucratorii ce apartin de un anumit grup Generarea Fisei de evaluare pentru grupele sensibile la riscuri specifice (femei insarcinate, lauze sau care alapteaza, persoane cu handicap, tineri sub 18 ani) Gestionarea persoanelor care sunt apt conditionat Obtinerea de rapoarte personalizate, configurabile de catre utilizator
Modulul Gestionarea Echipamentelor individuale de protectie (EIP) permite:
Introducerea/modificarea/completarea echipamentelor individuale de protectie (EIP) Pentru fiecare EIP introducerea sortimentului, a calitatii de protectie etc Asocierea EIP-ului la fiecare post de lucru in meniul Gestionarea posturilor de lucru
4. Modulul Gestionarea activitatilor principale din companie permite:
Introducerea/modificarea activitatilor principale din companie Asocierea posturilor de lucru care participa la aceste activitati sau sunt influentate de acestea
Pentru o mai buna gestionare, se recomanda ca prima activitate sa fie activitatea generala din companie. Aceasta activitate generala, va fi marcata prin bifarea checkbox-ului aflat in partea inferioara a ferestrei – “Activitate generala”. Aceasta marcare este importanta deoarece, doar pentru activitatea marcata astfel (activitatea generala) se va putea realiza importul riscurilor si a masurilor aflate in template.
Activitatea generala include activitati, situatii de munca, sarcini de munca etc., care pot genera riscuri pentru toti lucratorii, indiferent de postul de lucru pe care il ocupa. De exemplu: caile de circulatie, semnalizarile de securitate, organizarea primului ajutor si a interventiilor in caz de SU etc. – acestea genereaza riscuri sau sunt sustinute, pentru tot personalul din companie.
Atentie! Evaluarea riscurilor se efectueaza plecand de la activitati, prin urmare, gestionarea corespunzatoare a acestora, din acest modul, reprezinta un pas important in reusita evaluarii riscurilor.
5. Modulul Gestionarea evenimentelor care au avut sau care vor avea loc in companie
Aplicatia MERP-Manager faciliteaza legatura directa intre eveniment si riscul/riscurile care s-au manifestat in producerea evenimentului. Acest lucru este esential intr-o corecta gestionare a riscurilor din companie.
6. Modulul Gestionarea Zonelor cu risc ridicat si specific permite:
Introducerea/modificarea zonelor cu risc ridicat si sfecific din companie– Introducerea/modificarea riscurilor identificate in companie Realizarea legaturii directe intre aceste zonele cu risc ridicat si specific si riscurile din cauza carora aceste zone sunt periculoase, precum si masurile de prevenire si protectie aferente.
7. Modulul Audit intern simplu sau complex
In acest modul se poate efectua un audit intern simplu: identificare pericole/riscuri sau un audit intern complex care are ca rezultat nivelul de securitate in munca, atat partial cat si global.
8. Modulul Evaluarea riscurilor profesionale permite:
Stabilirea membrilor si introducerea echipei de evaluare Gestionarea agendei intalnirilor echipei de evaluare Harta riscurilor la nivelul companiei Stabilirea celor 3 matrici ale riscurilor (la momentul si in stadiul in care s-au actualizat datele evaluarii riscurilor), care reprezinta: situatia actuala a riscurilor fara protectii (G x e) situatia actuala a riscurilor cu protectiile existente situatia viitoare a riscurilor, dupa ce se vor lua masurile de prevenire si protectie propuse in urma evaluarii fiecarui risc Pentru activitatea generala, importul riscurilor si a masurilor din template – vizualizarea intr-un tabel a tuturor riscurilor legate de o activitate Vizualizarea in detaliu a fiecarui risc Importul/mutarea/copierea unui risc de la o activitate la alta– vizualizarea si accesul la masurile de prevenire si protecție, evenimentele si zonele periculoase asociate fiecarui risc Vizualizarea si alegerea posturilor de lucru afectate de fiecare risc in parte Actualizarea automata (dupa comanda) a posturilor de lucru asociate activitatilor si riscurilor
9. Gestionarea masurilor de prevenire si protectie si urmarirea implementarii acestora
Un modul foarte util pentru introducerea masurilor de prevenire si protectie si urmarirea implementari acestora.
10. Manager rapoarte
Cu ajutorul acestui meniu se pot genera peste 20 de rapoarte in forme si stiluri diferite.
Pentru a genera un raport, trebuie ales mai intai tipul de raport din lista.
Apoi, se selecteaza diferite criterii de generare ale raportului, de ex. ordinea inregistrarilor, nivelul descrescator al riscurilor, ordinea de implementare a masurilor etc.
Obs. Unele rapoarte, prezinta implicit anumite date codificat, de exemplu intr–o situatie a riscurilor se prezinta codificat personalul (doar codul nu si denumirea in clar). Pentru a genera denumirea in clar a personalului se bifeaza ceckboxul “Denumire Post in clar”.
Toate rapoartele, odata afisate pe ecran, pot fi listate direct la imprimanta sau exportate in format pdf.
Unele rapoarte permit si exportul in format Excel sau Word.
Solicită un demo pentru Aplicatia Merp Manager: Evaluare riscuri SSM, evidenta documentelor si lucrarilor, Licenta electronica
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Aplicatia Merp Manager: Evaluare riscuri SSM, evidenta documentelor si lucrarilor, Licenta electronica completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!