Zara înlocuiește manechinele din magazine cu o aplicație de realitate augmentată

22 aprilie 2018

Retailerul fashion Zara testează experiența de cumpărare printr-o aplicație de realitate augmentată, demonstrând că tehnologia creată dintr-o serie de clipuri video poate fi un punct de atracție extrem de bine primit pentru pasionații de shopping online.

Zara înlocuiește manechinele din magazine cu o aplicație de realitate augmentată

Momentan, platforma folosită pentru acest test este rețeaua socială Instagram, unde utilizatorii pot vedea obiectele vestimentare și accesoriile prin modele 3D dinamice.

Experimentul va fi disponibil pentru 120 de magazine Zara din întreaga lume, iar manechinele din acestea vor fi înlocuite cu proiecții 3D specifice realității augmentate. Modelele animate se pot mișca, nu sunt statice, așa cum sunt manechinele obișnuite din magazinele tradiționale, creând clipuri cu o durată de aproximativ 12 secunde, timp în care consumatorii pot vizualiza cât mai bine detaliile produselor pe care urmează să le achiziționeze.

Pentru a facilita accesul la tehnologie, Zara a instalat noi hotspot-uri WiFi în cadrul magazinelor, pentru a aduce un plus de interacțiune dintre utilizator și aplicația în care poate vedea noile modele. De asemenea,  prin selfie-uri sau share-uri, avantajele utilizării tehnologiei sunt facilitate rapid.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

SAP Business One 10. Lista completă a noilor funcţionalităţi

SAP Business One 10, cea mai nouă versiune a suitei de management SAP pentru companiile mari şi mijlocii, este acum disponibilă atât pentru upgrade cât şi pentru proiecte noi. SAP aduce constant îmbunătățiri soluţiilor de business, însă, în cazul SAP Business One versiunea 10, saltul este mai mare decât de obicei. ...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

10 aplicații software recomandate companiilor sub 30 de angajați, pentru o digitalizare rapidă în perioade dificile

Dinamica impusă de contextul ultimelor luni a dus la repoziționări rapide și la gândirea unor strategii adaptate fiecărui business în parte. Restaurantele au deschis lista comenzilor online, buticurile au început comercializarea voucherelor, magazinele online au crescut gama de produse, au introdus campanii de reduceri, iar companiile de producție încep să investeasc...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

TotalSoft investește 300.000 de Euro într-o aplicație de HR

TotalSoft, unul dintre cei mai importanți furnizori de sisteme informatice de business din Europa Centrală și de Est, lansează o nouă soluție de tip HR reporting as a Service (în regim SaaS). Investiția în noul serviciu de raportare se ridică până în prezent la 300.000 de euro, urmând a crește în viitor pentru a sprijini companiile în obținerea ...

Citește articolul arrow_forward