Webinarii gratuite despre usability testing

14 aprilie 2014

LUMY, prima platformă de usability testing din România, organizează o serie de trei webinarii dedicate exclusiv companiilor interesate de îmbunătățirea experienței utilizatorilor pe site-urile lor. Webinariile sunt gratuite și sunt recomandate specialiștilor în domeniu (designeri, experți usability), proprietarilor de magazine online, dar și specialiștilor în marketing online sau product owner-ilor.

Webinarii gratuite despre usability testing

LUMY, prima platformă de usability testing din România, organizează o serie de trei webinarii dedicate exclusiv companiilor interesate de îmbunătățirea experienței utilizatorilor pe site-urile lor. Webinariile sunt gratuite și sunt recomandate specialiștilor în domeniu (designeri, experți usability), proprietarilor de magazine online, dar și specialiștilor în marketing online sau product owner-ilor.

Datele de desfășurare:

1. Noțiuni de bază în usability testing - 29 aprilie

2. Best practices în setarea de teste de utilitate – 13 mai

3. Mobile usability testing is here – 27 mai

Pentru detalii și înscriere, accesează link-ul disponibil aici și urmează instrucțiunile. Webinariile se vor desfășura prin intermediul platformei Webex. După accesarea paginii, pentru înscriere, apăsați butonul REGISTER și completați câmpurile formularului. Numărul participanților este limitat la 100, la fiecare webinar în parte.

Webinar 1 – Noțiuni de bază în usability testing

Primul webinar te va elucida asupra a ceea ce înseamnă usability testing și cum te poate ajuta. Vei afla câte tipologii de teste de utilitate există, cum pot fi realizate acestea și cum trebuie apoi centralizate rezultatele. Ți-am pregătit studii de caz interesante, dar și multe alte statistici privind testarea utilității. Așa că, trebuie să te înscrii! 

  1. Ce înseamnă usability testing și cum te ajută
  2. Remote usability testing
  3. Tipologii de teste de utilitate
  4. Când să realizezi teste de utilitate
  5. Cum să redactezi un scenariu de test de utilitate
  6. Raportare rezultate și cum să iei decizii

Webinar 2 – Best practices în setarea de teste de utilitate

Ce de-al doilea webinar îți va sistematiza noțiunile de bază pe care le-ai obținut deja, și chiar mai mult decât atât, vei afla aspecte esențiale ale conceptului de mobile usability testing. Pașii pe care trebuie să îi urmezi în redactarea unui scenariu de test de utilitate sau cum să selectezi testerii vor fi informații care nu vor mai avea niciun secret.

  1. Setarea obiectivelor unui test de utilitate
  2. Pașii redactării unui scenariu de test de utilitate
  3. Selectarea testerilor pentru realizarea testelor de utilitate
  4. Cum să interpretezi rezultatele testelor de utilitate
  5. Cât de des să faci teste de utilitate

Webinar 3 – Mobile usability testing is here

Al treilea webinar va dezvolta partea de mobile usability testing. Vei afla de ce este indicat să îți testezi versiunea mobile a website-ului tău și cât de des ai nevoie de teste de utilitate. Vom dezbate partea de remote usability tests for mobile și vom prezenta statistici ale chestionarelor realizate pe platforma LUMY. Te așteptăm!

1. De ce să faci usability testing pentru versiunea mobilă a website-ului tău?

2. Pașii redactării unui scenariu de test de utilitate

3. Selectarea testerilor pentru realizarea testelor de utilitate

4. Cum să interpretezi rezultatele testelor de utilitate

5. Cât de des să faci teste de utilitate

Speakeri:  Daniela Ferenczi, Online Marketing Specialist/ UX Designer și Imola Tăbăcaru, Information Architect. Pe parcursul training-ului, vor putea fi trimise întrebări, ultimele 15 minute fiind alocate pentru  răspunsuri.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Deși există încă interes pentru criptomonede, doar o persoană din zece înțelege cum funcționează acestea

Un nou studiu Kaspersky arată că insuficienta înțelegere și lipsa încrederii îi țin pe oameni departe de criptomonede. Raportul Kaspersky, Teritoriu necunoscut: de ce există reticență în privința utilizării criptomonedelor, dezvăluie că, dacă 29% dintre respondenți au câteva cunoștințe despre criptomonede și există cerere din partea multora pentru ac...

Citește articolul arrow_forward
Softlead

Alocarea task-urilor specifice dezvoltării de produse și etichete noi într-un sistem de digitalizare al proceselor crește productivitatea echipelor

Dezvoltarea unui produs nou și a unei noi etichete aduc provocări legate de volumul mare de informații și confirmări inter-departamentale din companie, transmise prin telefon sau email, ceea ce determină întârzieri sau pierderea unor elemente importane din vedere, lipsa de flexibilitate și transparență.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

NETOPIA Payments și ContentSpeed au lansat o campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

NETOPIA Payments, cel mai utilizat procesator de plăți electronice din România, în parteneriat cu ContentSpeed, agenție de eCommerce full service, au lansat o campanie de digitalizare în sprijinul comercianților care, în contextul economic actual, vor să deschidă rapid un nou canal de vânzare în mediul online.

Citește articolul arrow_forward