100% conținut relevant. ZERO speech-uri promoționale
Potrivit organizatorilor, ediția de 14 ani a GPeC SUMMIT este axată integral pe conținut relevant pentru audiență, fără speech-uri advertoriale.
Ziua de 27 Mai este dedicată Conferinței GPeC și se va desfășura la Teatrul Național București, unde sunt așteptați 800+ participanți C-level din cadrul: magazinelor online, agențiilor de Digital Marketing, corporațiilor în proces de Digital Transformation, marilor retaileri offline interesați de deschiderea canalului de e-commerce, companiilor de logistică și curierat, agențiilor specializate (Web Development, Optimizarea Conversiilor, Usability, SEO, Securitate, Mobile, Platforme E-Commerce, PPC, Content Marketing, Social Media, E-Mail Marketing), dezvoltatorilor de tool-uri pentru magazinele online etc.
În cadrul Conferinței GPeC din 27 mai, vor urca pe scenă unii dintre cei mai apreciați experți din întreaga lume: Wil Reynolds (SEO, PPC & Analytics Expert), Dennis Yu (considerat unul dintre cei mai buni specialiști în Facebook Ads la nivel internațional), Ian Jindal (Fondatorul și Redactorul Șef al prestigioasei publicații Internet Retailing), Karl Gilis (numărul 3 la nivel mondial în User Experience și Optimizarea Ratei de Conversie), Jono Alderson (Best SEO Specialist 2018, conform Serpstat), Gerry McGovern (Top 5 mari vizionari care au adus o contribuție majoră în dezvoltarea Web-ului, potrivit The Irish Times), Steven Hoober (Top 4 cei mai buni specialiști în Mobile UX) și Hannah Thorpe (Content Marketing & SEO Expert).
Speakerilor internaționali li se vor alătura unii dintre cei mai cunoscuți specialiști români: Florin Filote (Director eMAG Marketplace), Valentin Radu (CEO Omniconvert) și Cristian Ignat (CEO Aggranda).
Subiecte de maxim interes pentru toți cei interesați de E-Commerce, Marketing Online și Digital Transformation
Subiectele dezbătute în cadrul Conferinței GPeC vizează cele mai importante topic-uri din domeniu: SEO, PPC, Facebook Ads, Strategie de Business, Artificial Intelligence, Voice Search, Software Robots, New Trends in Digital Marketing, User Experience, Mobile Usability, Content Marketing, studii de caz.
Expo cu principalii furnizori de servicii pentru E-Commerce
În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se desfășoară GPeC Expo care reunește peste 30 de expozanți din rândul principalelor companii furnizoare de soluții și servicii pentru magazinele online, dar și pentru orice afacere digitală. Astfel, principalele nevoi de servicii digital își vor găsi răspunsul la furnizorii prezenți în cadrul GPeC Expo, iar aceștia au ocazia să își prezinte serviciile, să facă netwroking și să obțină lead-uri de la potențialii clienți.
Expozanții acoperă o gamă largă de servicii: SEO, PPC, Mobile Apps, Optimizarea Ratei de Conversie, A/B Testing, Search Optimization, Chatbots, E-Mail Marketing, Marketing Online, E-Fulfillment, Curierat, Platforme E-Commerce etc.
28 Mai – 5 sesiuni de Masterclass și 1 Curs Intensiv de E-Commerce și Marketing Online
Cea de a doua zi a GPeC SUMMIT (28 Mai) se va desfășura la Hotel Sheraton din București și aduce participanților nu mai puțin de 5 Masterclass-uri cu speakeri internaționali și 1 Curs de E-Commerce și Marketing Online pentru Începători susținut de Raluca Radu (Founder MTH Digital) și Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) alături de invitații speciali Mihai Vînătoru (Managing Partner DWF) și Dan Vîrtopeanu (Managing Partner Breeze Mobile).
- Masterclass Facebook Ads (3 ore) – Dennis Yu
- Masterclass Google Tag Manager / Google Analytics / Google Data Studio (3 ore) – Jono Alderson
- Masterclass SEO (3 ore) – Hannah Thorpe
- Masterclass Mobile UX (3 ore) – Steven Hoober
- Extended Masterclass Top Tasks (6 ore) – Gerry McGovern (locurile sunt deja epuizate)
Potrivit organizatorilor, Masterclass-ul susținut de Gerry McGovern este deja sold-out și mai sunt doar câteva locuri disponibile la celelalte sesiuni.
Ultimele zile de înscrieri cu preț redus prin Oferta Early Bird
Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT sunt semnificativ reduse prin Oferta Early Bird care expiră pe 16 Mai 2019, la ora 23:59, astfel:
- Ziua 1 – Conferința GPeC & E-Commerce Expo (27 Mai): 99 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 149 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai)
- Ziua 2 – oricare din sesiunile de Masterclass sau Cursul de E-Commerce și Marketing Online (28 Mai): 99 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 149 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai)
- 2-Day-Pass-Curs (acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo 27 Mai + Cursul de E-Commerce și Marketing Online pentru Începători 28 Mai): 149 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 249 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai)
- 2-Day-Pass-Masterclass (acces la Conferința GPeC & E-Commerce Expo 27 Mai + 2 sesiuni de Masterclass la alegere în 28 Mai): 199 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 299 EUR, cât va deveni începând cu 17 Mai)
Agenda GPeC SUMMIT pentru fiecare din cele două zile de eveniment este disponibilă pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/agenda-gpec-summit-mai/
Înscrierile la GPeC SUMMIT se pot face completând formularul online de pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/