Un concept acceptat și îndrăgit, calitate, beneficii multiple oferite clienților și permanenta grijă pentru fiecare dintre cei care folosesc serviciile, Uber face parte din categoria companiilor cu o creștere uimitoare în primii 5 ani din momentul lansării pe piață.
Până ce unii se dumiresc dacă serviciul este sau va fi interzis sau nu în România, publicația internațională Business Insider lansează un grafic în cadrul căruia punctează ascensiunea brandului de ridesharing, comparându-l cu gigantul Facebook.
Lansat în urmă cu 5 ani în San Francisco, Uber se mândrește acum cu o acoperire a serviciilor sale în 311 orașe din 58 de țări din toată lumea. În cel de-al treilea an din momentul lansării, Uber era estimat la 3.4 miliarde de dolari.
În România, Uber a intrat în luna februarie. Mai multe detalii despre aplicația dedicată, aici.
Ce este uberX?
uberX este o platformă tehnologică ce conectează în timp real pasagerii cu șoferii, oferindu-le posibilitatea să călătorească în siguranță la un cost redus – totul printr-o singură aplicație.
Aplicația Uber este disponibilă pentru smartphone (iOS și Android). Pasagerii trebuie doar să își descarce aplicația, să își creeze un cont și apoi, apăsând un singur buton, să pornească la drum.
Uber le oferă pasagerilor un nivel de siguranță fără precedent. Astfel, fiecare dintre ei poate vedea poza și numele șoferului, precum și numărul de înmatriculare al mașinii, înainte ca aceasta să ajungă. În plus, pasagerii le pot trimite celor dragi o hartă online pe care aceștia îi urmăresc prin GPS, asigurându-se, astfel, că ajung în siguranță la destinație.
Toți șoferii înregistrați pe platforma uberX au peste 21 de ani și un permis de conducere valid, nu au cazier și sunt proprietarii unei mașini asigurate conform legii. Fiecare dintre ei a fost verificat individual de Uber înainte de acceptarea înregistrării lor pe uberX.