Trendurile în Ecommerce pentru anul 2016

19 mai 2016

Piața de comerț electronic este în continuă creștere cu fiecare an ce trece, iar instrumentele și caracteristicile din ce în ce mai îmbunătățite pot ajuta companiile să țină pasul cu noile trenduri. Una dintre cele mai importante tendințe ale acestui an o reprezintă fuziunea dintre shoppingul online și offline.

Trendurile în Ecommerce pentru anul 2016

Piața de comerț electronic este în continuă creștere cu fiecare an ce trece, iar instrumentele și caracteristicile din ce în ce mai îmbunătățite pot ajuta companiile să țină pasul cu noile trenduri. Una dintre cele mai importante tendințe ale acestui an o reprezintă fuziunea dintre shoppingul online și offline.

Iată un top al celor mai noi trenduri în materie de Ecommerce pentru anul 2016

  1. Veniturile generate de telefoanele mobile depășesc veniturile generate de desktop
  • Până la sfârșitul anului 2015, tranzacțiile de Ecommerce realizate prin intermediul telefonului mobil depășesc 40%, potrivit Criteo și se așteaptă să atingă pragul de 70% până în anul 2017
  • Până în 2017, comportamentul cumpărătorilor va face ca procentul veniturilor comerțului digital, venite prin intermediul telefoanelor mobile să fie de 50%.
  1. Tehnologia Beacon va accelera creșterea vânzărilor
  • Comercianții vor avea 5 miliarde de tehnologii beacon active până în anul 2018
  • Tehnologiile Beacons vor genera 44 miliarde de dolari în industria de retail în 2016, cu 4 miliarde mai mult decât anul precedent
  • Comercianții vor investi 2.5 miliarde de dolari în IoT (Internet of Things) în următorii 5 ani
  1. Tehnologiile Big Data și Predictive Analytics cresc marja de afaceri
  • comercianții care au început să comercializeze Big Data au înregistrat o creștere de 60% a marjei de afaceri și de 1% a productivității muncii.
  • Companiile care au utilizat tehnologia Predictive Analytics au înregistrat creșteri ale vânzărilor de 73% .
  1. Personalizare avansată și conținut bazat pe tehnologia centrată pe consumator
  • Utilizarea unei tehnologii centrate pe consumator nu a devenit doar o prioritate, ci și un avantaj competitiv
  • 89% din directorii executivi consideră că experiența consumatorului va reprezenta principalul mod de diferențiere de competiție până în anul 2016.
  1. Omni (metoda canalului universal) va deveni noua normalitate
  • Potrivit celor de la Google, 85% din cumpărătorii online inițiază achiziția de pe un dispozitiv și o finalizează de pe alt dispozitiv.
  • Cumpărătorii care utilizează mai multe canale pentru a face o achiziție petrec de 3 ori mai mult timp, decât cei care folosesc un singur canal.
  1. Acuratețea informațiilor legate de locație este îmbunătățită
  • Veniturile generate de anunțurile targetate în funcție de locația telefonului mobil se așteaptă să înregistreze o creștere de 18.2 miliarde de dolari până în anul 2019
  1. Piața datelor biometrice va crește cu 50%
  • Biometrics Research Group estimează că piața globală va ajunge la 15 miliarde de dolari anul acesta.
  • Firma de consultanță în tehnologie Frost & Sullivan consideră că aproximativ 0.5 miliarde de oameni vor utiliza un telefon echipat cu tehnologie biometrică până în anul 2017.
  1. Zona de digital detronează magazinele tradiționale
  • Marile branduri au început să utilizeze noile tehnologii precum RFID, ce permite utilizatorului să încerce virtual diferite outfit-uri, să citească recenzii și să vadă ce mărimi sunt în stoc.
  1. Creșterea ratei de adopție a platformelor de Ecommerce ce suportă în același timp: digital și comerțul tradițional.
  1. Utilizarea unui tipar UI care să crească rata de conversie
  • În 2016, tiparele de design pentru interfața utilizatorului vor deveni din ce în ce mai frecvente și mai comune pentru că ele cresc rata de conversie.
  1. Modalități dinamice de vizualizare vor lua locul paginilor statice
  • În 2016, tot mai multe website-uri încep să utilizeze dinamismul, cu ajutorul JavaScript și Ajax, astfel încât produsele afișate pe pagină capătă un caracter dinamic.
  1. CRO, UX, CX sunt abilitățile viitorului
  • Cererea de date legate de psihologia consumatorului, analize digitale, statistici, specialiști UX/ CX/IxD este în creștere.
  1. Plata cu telefonul mobil și programele de fidelizare
  • Plata cu telefonul mobil și integrarea cu programe de fidelizare și recompense reprezintă cheia succesului.
  • Plata cu telefonul mobil va deveni principala metodă de plată.
  1. Obiectivul principal al perioadei imediat următoare este reprezentată de livrarea în aceeși zi
  • Anul 2016 va aduce conceptul de livrare în aceeași zi ca o normă în comerțul online, normă pe care Amazon a aplicat-o deja în Marea Britanie
  • Amazon urmează să aibă 80 de milioane de membri în întreaga lume, pentru serviciul Amazon Prime, care oferă, alături de multe alte avantaje și promoții, livrare mai rapidă.
Aplicații software recomandate

În contextul economic actual, un element cheie pentru dezvoltarea oricărei afaceri este eficientizarea relațiilor cu clienții. Prin urmare, dacă modelul de business al companiei tale presupune vânzarea la volum mare, implementarea unei soluții...

Citește tot arrow_forward

Tehnologia web face ca inclusiv tranzacțiile comerciale între companii să se poata realiza cu viteza și precizia specifice canalului de vânzări online. Indiferent de domeniul în care activează și de natura produselor comercializate, în zile...

Citește tot arrow_forward

Softlead Marketplace este o soluție de tip SaaS, dedicată business-urilor care vor să implementeze rapid un marketplace. Aplicația se poate personaliza, la cerere, în funcție de tipul business-ului, de industria din care provine și de spe...

Citește tot arrow_forward

Optimall WebAPI este o soluție software care te ajută la administrarea magazinelor Online. WebAPI facilitează sincronizarea comenzilor, facturilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune ERP. 

Citește tot arrow_forward

Implementam magazine online bazate pe platforma Shopify, o platforma dedicata optimizării experienței de comerț electronic atât pentru comercianți, cât și pentru clienții lor, oferind un sistem robust și ușor de folosit, care...

Citește tot arrow_forward

Aplicația noastră de integrare poate automatiza procesul de generare a AWB-urilor pentru DPD, notificarea clienților despre starea livrării și închiderea comenzilor dupa livrare.

Citește tot arrow_forward

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Sypher lansează un instrument gratuit de evaluare rapidă a conformității GDPR

Sypher lansează un instrument gratuit și complet anonim care oferă posibilitatea companiilor să-și evalueze rapid capacitatea de a demonstra conformitatea GDPR.

Citește articolul arrow_forward
Softlead

SAP: Top 10 tendințe din tehnologie cu impact major în următorul deceniu

Experții SAP, lider global în transformare digitală, prezintă cele mai importante zece tendințe din tehnologie cu impact major în dezvoltarea mediului de business și a societății de-a lungul următorilor 10 ani.   

Citește articolul arrow_forward