Investiția urmează seriei B de finanțare, încheiate cu succes la finalul anului 2018. La sfârșitul celei de a doua etape, TransferGo a raportat un total de 17,5 milioane de dolari, pentru a fi investiți în inovație și extinderea la nivel global. În paralel, pe Seedrs a rulat și o campanie publică de finanțare, care a depășit obiectivul stabilit inițial.
„Susținerea pe care am primit-o, atât din partea utilizatorilor, cât și a companiilor partenere, reprezintă o confirmare a strategiei noastre de a crește organic pe baza tehnologiilor și de a ne extinde pe noi piețe. Am investit în mod constant în soluții care să răspundă nevoilor pe care le-am identificat în rândul utilizatorilor noștri din toată lumea, iar în tot acest proces am crezut în inovație ca fiind principalul nostru motor de dezvoltare”, a declarat Marius Nedelcu, Head of Growth TransferGo.
La începutul anului, TransferGo a anunțat că a atins un total de un milion de utilizatori la nivel global, continuând să se extindă într-un ritm mediu de 2.000 de noi utilizatori pe zi. Încă de la lansare, în 2012, rata de creștere raportată a fost de 100% pe an.