Reclama este sufletul comerțului. Asa ar putea suna invitația organizatorilor unui eveniment de marcă în Cluj-Napoca, adresat oamenilor de afaceri care dețin magazine online.
Așadar, clujenii și nu numai care vor să-și dezvolte și să-și îmbunătățescă business-urile, sunt asteptați săptămâna viitoare, adică în zilele de 21 si 22 Octombrie 2015, în Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia*****, pentru a lua parte la TeCOMM, conferința de eCommerce.
Acolo specialiștii în domeniu vor prezenta publicului interesat, subiecte privind inovația în comerțul online, dezbateri și workshop-uri care vor avea ca tema centrală: “Power to the Customers”.
TeCOMM este evenimentul organizat special pentru proprietarii de magazine online, care vor avea parte și de propuneri de strategii de comerț ale specialistilor în domeniu. Printre acestea, se numără și cele destinate vânzărilor de “Black Friday”, informații utile, ce pun accent pe o bună desfășurare a serviicilor, întrucât este cunoscută nemulțumirea clienților care fac cumpărături în aceste perioade de vârf și care sunt descurajați să mai comande un produs din pricina întarzierilor nepermis de mari. Totodată, în cadrul conferinței, se va răspunde și la întrebările: Cum combatem aceste neplăceri ? Cum ajunge comanda clientului în timp util?, oferindu-se și multe alte detalii pentru un management strategic și de succes - toate acestea vor fi lămurite cu ajutorul conferinței TeCOMM, organizată exclusiv de Libero Events.
« Black Friday Strategies » va avea loc în cea de-a doua zi a evenimentului și va reuni speakeri precum: Adrian Mihai (Managing Partner FAN Courier), Dragoș Sirbu (CEO Flanco), Sergiu Mircea (Marketing Director BT).
Conferința de eCommerce TeCOMM se adresează în principal oamenilor de afaceri care dețin magazine online sau își doresc un start-up în domeniu, dar și specialiștilor de marketing implicați în activitatea de online a business-urilor, specialiști/consultanți în eCommerce, design/usability, promovare online și SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare și de curierat. Branduri de renume în domeniu, dar si nume recunoscute pe plan internațional vor aduce noutăți din eCommerce, prin conferință cu keynote-uri și panel-uri de dezbatere și workshop-uri strategice.
Participanții sunt invitați să ia parte și la workshop-uri dedicate segmentului de turism, în prima zi, prin Digital Travel Forum, dar și la cele dedicate marketing-ului, prin MarkDay, ce va avea loc în a doua zi a evenimentului. Evenimentul dedicat eCommerce-ului se află la cea de-a cincea ediție și va avea loc în perioada 21-22 Octombrie, în Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia*****.
Participanții vor putea lua parte și la zona expozițională, care aduce împreună principalii furnizori de servicii de comerț electronic.