TeCOMM București: 2 zile, 18 ore de conținut premium, 6 săli de conferință

20 Feb 2018

85% din relaționarea cu clientul va fi efectuată fără a interacționa cu niciun om până în 2020, prevede un studiu condus de Gartner. Giganții din eCommerce precum Amazon, Walmart și eBay au abordat acestă tehnologie subtil, îmbunătățind eficacitatea echipelor ce utilizează inteligența artificială.

TeCOMM București: 2 zile, 18 ore de conținut premium, 6 săli de conferință

85% din relaționarea cu clientul va fi efectuată fără a interacționa cu niciun om până în 2020, prevede un studiu condus de Gartner. Giganții din eCommerce precum Amazon, Walmart și eBay au abordat acestă tehnologie subtil, îmbunătățind eficacitatea echipelor ce utilizează inteligența artificială.

Tips&tricks în promovarea online – tot ce trebuie să știi despre vizibilitatea digitală

Inteligența artificială este unul dintre subiectele dezbătute la TeCOMM eCommerce Conference&Expo, evenimentul premium în comerțul electronic. TeCOMM include în cele două zile ale evenimentului tematici de discuție precum:

TeCOMM în cifre: 2 zile, 18 ore de conținut premium, 6 săli de conferință

Reprezentații eBay, Google, Retargeting.biz, Exponea sau Citi Bank urcă pe scena TeCOMM în 7-8 martie alături de peste 350 proprietari ai magazinelor online din România și profesioniști în eCommerce. Prima zi a evenimentului include prezentările speakerilor internaționali și naționali, iar cea de-a doua zi peste 15 sesiuni de workshopuri în săli paralele.

În premieră anul acesta, Tim ASH, unul dintre pionierii în optimizarea conversiilor încă de la începutul Internetului și declarat de Forbes în top 10 marketeri online din lume va susține în prima zi TeCOMM prezentarea axată pe vânzarea în online. Profesioniștii în marketing online vor participa în exclusivitate și la Masterclass-ul axat pe Conversii în Comerțul electronic susținut de Tim ASH.  În cadrul acestuia, participanții învață:

Speaker principal la numeroase conferințe din întreaga lume, Tim ASH este și autor al bestseller-ului Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions.

Eficientizarea operațiunilor financiare pentru magazinele online

Piotr Tyminski – EMEA Digital Head @ Citi Commercial Bank este prezent în cadrul conferinței plenare de la TeCOMM unde va discuta despre Eficientizarea operațiunilor financiare pentru magazinele online. Piotr și-a început activitatea în cadrul Citi în anul 1999, având mai multe funcții în cadrul departamentelor Clienți Instituționali și Persoane Fizice. Citi Bank își propune a fi cea mai bună bancă digitală pentru clienții săi, Piotr venind în completarea acestei aspirații în cadrul funcției de Director pentru Divizia Commercial Bank, departamentul Servicii Digitale pentru EMEA.

Pe scena TeCOMM, pe 7 martie, urcă și Bogdan Colceriu, Founding Manager în cadrul Frisbo. Bogdan are o experiență notabilă în antreprenoriat, punând bazele companiilor de renume Trilulilu - cea mai importantă platformă de videostreaming din România și Okian.

Între 7-8 martie, la Radisson Blu Hotel***** din București, își dau întâlnire peste 350 de proprietari ai magazinelor online și profesioniști în comerțul electronic. În cele două zile, evenimentul include 18 ore de conținut premium în  6 săli de conferință.

Companiile care sprijină și contribuie la industria de eCommerce sunt:

Powered by: Retargeting.biz

Premium Partener: Citi

Gold Partener: Exponea

Official Car: Midocar

Partners: DHL, proClick, ContentSpeed, Moloso, Frisbo, IAgency, Baboon, DWF, Plăți Online, Livrări Online

Recommended Payment Processor: Netopia Mobil Pay

Supported by: Mready, MxHost, Profitshare, Conectoo, Gomag, Online Mastery, Netlogiq, Brand Mentions, Conectiv SEO, Mobila Dalin, Caracteristic, Mindshop

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Digitalizare IMM - Digitalizarea este un proces complex, iar IMM-urile au nevoie de ajutor și atenție

Un raport al Registrului Comerțului arată importanța IMM-urilor la nivel național, și, implicit, impactul digitalizării acestora. În 2022, IMM-urile au fost responsabile pentru 64,2% din profitul total, raportat de mediul privat...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea în producție: Care sunt diferențele între aplicațiile software de tip ERP și MRP?

Conform Software Suggest, 33.66% dintre utilizatorii soluțiilor software de tip ERP sunt companii de producție, acesta fiind unul dintre domeniile de activitate în care beneficiile implementării unei astfel de soluții înseamnă o...

Citește articolul