Sypher Solutions – cea mai mare platformă locală de conformitate GDPR raportat la numărul de clienți – anunță încheierea unui parteneriat strategic cu Mediapost HitMail din Bulgaria. Parteneriatul vizează promovarea și distribuirea soluției Sypher Suite către companiile din Bulgaria interesate să-și gestioneze eficient procesul de obținere si menținere a conformității cu Regulamentul UE 679/2016 (GDPR).
Încheierea parteneriatului survine la un an și jumătate de la lansarea companiei Sypher. Pe piața din Romania, Sypher Suite este utilizată în prezent de peste 60 de companii din domenii diverse: financiar, asigurări, software și tehnologie, retail si ecommerce.
“Alinierea la prevederile GDPR este o provocare pentru orice organizație. Există însă industrii cum ar fi cea bancară, de telecomunicații sau retail, unde companiile operează cu baze mari de date și au parte de o expunere publică mai mare. Astfel de companii trebuie să acorde o atenție deosebită măsurilor implementate pentru de protejarea confidențialității datelor și a drepturilor persoaneor vizate”, a declarat Mihai Ghiță, co-founder Sypher.
În Bulgaria, Sypher vizează obținerea unei cote de piață de 25% și un portofoliu de clienți mari și enterprise, din industrii variate. Compania a optat pentru încheierea unui parteneriat cu un jucător local, cu istoric și prezență solidă pe piața din Bulgaria și cu o bună înțelegere a realităților locale.
“Parteneriatul cu Sypher ne permite sa promovăm și să distribuim pe piața din Bulgaria o platformă testată și validată deja de jucători cheie din Romania, dar localizată pentru piața noastră. Avem asfel ocazia să răspundem nevoilor de conformitate GDPR ale companiilor locale. Aderarea la prevederile GDPR reprezintă un proces complex, iar Sypher Suite ajută în mod real companiile să gestioneze mai ușor acest proces și să identifice posibile erori costisitoare”, a declarat Hristo Radichev, CEO Mediapost HitMail Bulgaria.
“În următorii doi ani vizăm extinderea în mai multe țări din Europa, atat zona de vest, cat si partea centrală și de est. O altă prioritate este consolidarea parteneriatelor cu consultanți, companii care asigură servicii de DPO și case de avocatură ce folosesc platforma Sypher Suite în relația cu clienții lor”, a mai adăugat Mihai Ghiță.
Într-o companie, este relativ ușor ca procesul de colectare, stocare și procesare a datelor personale să devină atat de complex, încât angajații implicați să piardă controlul asupra lucrurilor. Sypher Suite centralizează într-un singur loc activitățile importante, rolurile și responsabilitățile. Apoi, prin intermediul proceselor automatizate, facilitează trasabilitatea și un răspuns adecvat al companiilor în contextul procesării datelor personale.